Gjest Kristin'83 Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Mildt sagt frustrert Som de fleste andre her inne, har vi en lang prøvehistorie bak oss. Er i gang me første forsøk øyestraks. Skulle hente ut Orgalutran 5x0,5 mg i dag, men fikk til svar at nok ingen apotek hadde det inne nå pga leveringsproblemer! Dette var rett før stengetid, så jeg skal ta en skikkelig ringerunde i morgen, men hva i svarteste gjør jeg dersom ingen apotek har Orgalutran??
Gjest Kristin'83 Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Bor forresten i Stavanger-/Sandnesområdet
Gjest Pippi9 Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 har en pakke liggende - sendte deg en pm
Hege72 Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Apotekene har problem med 5 pk, men ikke single. Du har antagelig fått beskjed om det nå siden du skulle ringe rundt.
Gjest Kristin'83 Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Søte, sille dere Takk for svar. Har allerede avtalt med Pippi9 at hu skal sende meg sine, så da håper jeg inderlig at de kommer innen jeg trenger de. Og nei, de svarte bare "utsolgt - leveringsproblemer". Ja, lillehare, 83. Stusset du på at jeg er 83 modell, eller??
lillehare Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Nei, husket bare ikke hvilke tall som skulle stå der så jeg bare gjettet litt... Var bare det Send pm dersom du er interessert så skal vi finne en løsning på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå