Gå til innhold

HURRAAAAAA - jeg har greid meg gjennom hele 1 tri denne gangen!!! Juhuuuu - 2 tri, her kommer jeg!!!

Anbefalte innlegg

JIPPIIIIIIIII - jeg er bare så glad, så glad for at jeg endelig kan si at dette er min siste dag på 1 tri - nå kan jeg endelig gå over til 2 tri og senke skuldrene ett hakk og nyte graviditeten og tenke positive tanker om at dette kommer til å gå bra!!!

Ser ut til at jeg endelig skal bli tobarnsmamma i månedsskiftet april/mai -2011, jippiiiiiiiiiiii :D :D :D

Har en prøverhistorie bak meg på 30 pp`r, 2 MA (ihhv uke 12 og 10) og 2 SA (begge i uke 5), endelig gravid for femte gang på halvannet år, men første gang jeg kan èntre 2 tri!!!

Var på UL 11+0 og der så vi en liten minibaby som veivet med armer og bein, vinket litt med den ene hånden, den målte fantastiske 4,5 cm fra hode til rumpe (CRL). I dag er jeg 12+0 og vandrer for aller første gang de siste 2,5 årende over til 2 tri - JUHUUUUUUUU - er bare så glad, så glad!!!!

Ønsker dere alle sammen lykke, lykke, lykke til folkens!!

Sender dere lassevis og bøttevis med "lykke-til" babystøv :)

Og dersom det ikke skulle gå bra for noen av dere - så ikke gi opp - det er kjempetøft, men en vakker dag da sitter nemlig DIN spire på rett plass til rett tid - vær positiv og ha håp og tro, for èn dag er det nemlig din tur :)))

Kjempestoooooooooor varm, tårevåt-lykke-klem fra en som venter på dere på 2 tri :D

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så fantastisk mye. Blir helt rørt når jeg leser om historien din, og at du endelig er kommet over kneika. Akkurat som man unner sånne som deg litt ekstra mye å komme dit du er nå :) Er selv 12 uker i morgen, og gleder meg også til å slappe av og nyte graviditeten videre. Har hatt to SA i uke 6 og 7 bak meg..og det er så deilig at det har gått så bra denne gangen:)

Lykke til videre!!!

Gratulerer! Jeg blir så glad når jeg leser slik at jeg nesten blir på gråten. Hadde selv en lang og trøblete prøveperiode, og husker gleden ved å gå over i 2tri. Er selv i 3tri nå, og kun 5 uker igjen til termin. Prøv å glem alt det vonde, og kos deg masse med graviditet og magen :)

For en herlig følelse!!!!

GRATULERER så mye med gjennomført 1. trimester. Helt fantastisk at du har kommet deg gjennom denne perioden!

Nyt nå tiden i 2. trimester og lev livet!

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...