Gå til innhold

flere som er 4-5 uker på vei?

Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy å se om vi er flere som er tilsvarende like langt i syklusen... Har dere barn fra før? Hvor gamle er dere?

Hvilken by bor dere i?

Kort om meg; har ingen barn, er 26år, bor i kr.sand. Har prøvd i to år, ble gravid i september, men fikk en spontanabort... Nå viser testen nok en gang positivt, og jeg kjenner jeg gleder og gruer meg til de neste ukene foran meg... Er ikke like entusiastisk som jeg var for en mnd siden, og er hele tiden redd for at det likevel skal vise seg at jeg ikke er gravid, eller at tanta kommer... Er jo ikke langt på vei...

Har dere kontaktet lege, evt når skal dere komntakte legen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142457982-flere-som-er-4-5-uker-p%C3%A5-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er også 4-5 uker på vei...

Jeg har 2 fra før og er 29 år.

Nå er altså 3. man på vei... så det blir spennende... vår siste.

Har ikke kontaktet lege enda, tenkte gjøre det når jeg er ca 11 uker på vei... så tar jeg det derfra...må liksom komme forbi de 12 første ukene tenkter jeg :) Merker at jeg er MYE mer avslappa nå som det er nr 3.

Denne gangen skal vi ikke si noe til familie/venner før til jul. Med de to første så fikk de greie på det med en gang, men nå skal det være vår lille hemmelighet helt til julaften..

: ) så koselig. Ja, vi tenkte også se om ikke vi drøyer med å si noe til julaften. Men må først finne en løsning på førstkommende helg. Vi skal på storbyferie med jobben (fredag-søndag) og jeg vil ikke at de andre skal mistenke at jeg er gravid (vil ikke at kollegaer skal vite det før familie, ogvil heller ikke at så mange skal vite det før vi har nådd de 12 magiske ukene...), og de er vant med at jeg drikker LITT når vi er på tur... så vet ikke hvordan jeg skal løse dette... regner med jeg skal kunne klare å late som om jeg drikker på hotellet (kan blande mine egne alkoholfrie drinker) og kanskje hvis vi tar en tur på byen etterpå... men selve middagene de to dagene sliter jeg med å finne forklaring på, da de ifjor bestilte vin som alle delte på... Har du tips?

Gratulerer!:)

Jeg tok testen på mandag og fikk 2 blå streker...For en FANTASTISK følelse!!!!! Etterpå fant jeg ut at jeg allerede er 5 uker på vei! Hærlig!

Vi giftet oss i sommer, så dette er helt perfekt timing for vår førstefødte <3 Det er nesten så jeg ikke helt tror det er sant enda, selv om kvalme og tretthet har meldt seg bittelitt;)

Har du hørt om Phil Parker og The Lightning Process? Jeg kjøpte en av hans cder på nettsiden hans og det var til utrolig hjelp for å roe ned og slappe av. Den inneholder også mental forberedelse på selve fødselen osv. Anbefaler den på det varmeste.

Hjemmeside: www.lightningprocess.com

Lykke til!:)

GRATULERER OG Takk for det 83-modell :) Den må jeg sjekke ut... hørtes flott ut... ja, utrolig spennende med å vente barn... Gleder meg til alt som hører med... krysser fingrene for at alt går bra :) Vi skulle egentlig gifte oss neste sommer, men med en evt graviditet, og mulig salg og kjøp av bolig tror jeg vi bestemmer oss for å utsette bryllupet litt... Blir jo andre utgifter som må prioriteres først... hvor kommer du fra?

Annonse

Jeg har desverre ingen god ide til det med drikking... ikke så lett å si "jeg kjører" :)

Jeg er 4+4 i dag... har lovt meg selv og ikke bli helt hekta her inne, da jeg ble totalt hekta med forrigeman. MÅTTE inn flere ganger om dagen.

Men krysser fingrene for at det går bra også denne gangen, og at vi kommer i mål med nok ett fantastisk barn i juni 2011.

Foreløpig kjenner jeg ikke stort til graviditeten. Har vært litt småkvalm/uggen en ukes tid, men det kommer og går hele tiden, ikke noe problem. Eneste jeg har i bakhodet er at jeg VET at jeg blir sykemeldt pga bekkenløsning med låsning om ikke så alt for lenge... Har skjedd i uke 17 med begge to, så det er kjipt... Vet liksom at det skjer nå også.. Men det er jo lov å drømme om at man skal slippe... :)

Jeg er 4+5 uker:) har ein liten gutt på 15 mnd fra før av:) er det lenge siden du fant ut at du var gravid eller??:)

ååå e du også plaget me bekkenløsning?:( da hadde jeg sist svangerskap og, og klei tidlig sykemeldt pga det..:(

har du sagt det til noen at du er gravid eller??:D

Hei:) jeg er 36 år og har 3 store barn fra før,13,15 og 17 år:)

er visstnok 5+1.Testa positivt flere dager før ikm. Går også å "venter" på at tanta skal komme, skulle hatt den den 15, for det går jo ikke opp for meg dette her;)) hehe

Ellers har jeg hatt litt lysebrunt utflod, og er redd for SA. Har i dag hatt en del "støtsmerter" nederst i magen, og synes det er ganske vondt.kommer ganske ofte og forsvinner etter noen få sekunder. er dette vanlig? husker jo ikke etter så mange år tilbake siden sist;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...