-:MyLife:- Gravid Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 hmm.. lurer på hva dette kan bety? har lang syklus.. men har hatt brun utflod i 2 dager nå.. egentig veldig lite hver dag. men det er der vertfall.. hadde også på fredag, men ikke på lørdag og søndag.. *undre*
CI82 Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Hmm, lurer selv... Hadde brun utflod søndag, litt rødbrunt blod igår og brun utflod/litt blod idag. Tenkte det var mensen, men det pleier ikke å være sånn... Jeg har hatt veldig lang syklus, ca 60 dager. Tror jeg hadde eggeløsning for ca 16 dager siden, så det stemmer jo at mensen skal komme nå... Vet du når du hadde EL?
ønsker * magetroll <3 Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 jeg hadde det slik da jeg var gravid! *krysser* for at dere tester pos snart
-:MyLife:- Gravid Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2010 Nei ,har aldri vist når jeg har el.. aldri testet elle merka noe på kroppen. Men g.test på lørdag og i går.. de var negative:(
CI82 Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Negativ test igår på meg. Hadde vært en fin overrasktelse om vi er gravide Man kan jo håpe...
LiseHåpefull Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Hmm..undrer jeg også, jeg er en uke over IKM men har bare hatt negative tester, men i dag var det noe brun utflod greier..kansje det er mensen "light" :-) er forresten det man kaller spotting??
CI82 Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Ja, det er vel det man kaller spotting. Jeg har det idag, så har egentlig bare hatt to dager med blod. Veldig kort mensperiode hvis den er over allerede... Dere får holde oss oppdaterte på hva som skjer da.
LiseHåpefull Skrevet 21. oktober 2010 #8 Skrevet 21. oktober 2010 ja, da var TR dukket opp, 10 dager forsinket men får vel vere fornøyd at den er kommet iallefall:) da kan vi iallefall sette i gang med et nytt forsøk.
-:MyLife:- Gravid Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2010 tanta har kommet her også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå