Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Noen andre som får ømme bryster ca 1 uke før mensen som varer utover i perioden..? Siste periode nå, var jeg helt sikker på at jeg var gravid, hadde lige ømme bryster som jeg hadde når jeg ble gravid med førstemann. Vondt å komme nær dem, skikkelig ømme...
nelliik m/blå & rosa Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Bah, jaa... æsj. Jeg har ALLTID ømme bryster når jeg er pms eller hele perioden når jeg har mensen :// Men i forskjellig grad. Altså, de er alltid ømme eller har vonde punkter på samme plass- bare at det er ikke like ille hver mnd.. Denne mnd har jeg sånne supervonde! Må nærmest holde puppene når jeg går i trapper og klarer ikke ligge på magen. Ikke har jeg funnet noe mønster for det heller For desverre er det kun 1 av 3 ganger de har vært så vonde når jeg har vært gravid (ved SA, har ett svangerskaps og en kjemisk graviditet bak meg). Så for meg er ikke ømme/vonde bryster forbundet med svangerskap... Og jeg er nesten allerede skuffet over at det ikke ble noe denne mnd, siden de er sååå vonde at jeg ikke en gang kan komme nær dem... :/ Når har du IKM? Her er det søndagen som kommer, 24.oktober..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå