Gå til innhold

ikke gravid,,, men fortsatt glad.

Anbefalte innlegg

hmmmm, jeg er vertfall ikke gravid, jeg fikk mensen på besøk i dag, det forklarer kansje disse ømme brystene å det at jeg har vært litt uvell..

men, selv om ikke jeg er gravid så er jeg faktisk glad, har jo vært inne til lap. opprasjon å det ser jaggu ut til at den har vært vellykket da vertfall. jeg var inne til opprasjon 24.9 så det passer jo bra med at mensen kommer i dag :) da er det kansje et litte håp alikavel da.

hvordan er tilstanden til folket på forumet for tiden? blir det noen ungær? hehe :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142457720-ikke-gravid-men-fortsatt-glad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ♥h_ønsker baby♥2pp med pergo

Men så bra at du fikk mensen!!!!!!! :D Det er jo en stor milepæl for oss PCOS'er :) Mange av oss hvertfall. Dere får stå på etter mensen ;) Får du noen medisiner i tilegg? pergo?

Vanskelig å si.... Skal teste en gang i midten / slutten av neste uke.. Men er nok negativ den også desverre.

LYKKE TIL!!! :D snart sitter spiren :D

ja veldig bra at mensen kom :) bare håper den varer maks 7 dager å ikke 12 uker som sist.. :(

nei ikke noen medesiner i tilegg, legen syns det var litt vell risikabelt med pergo, ho så for seg 5 linger å sånn, hehe så skal prøve litt uten nå først, å viss det ikke funker så skal jeg vel begynne på pergo.. :)

du må heller holde mote oppe å tenke positivt i steden for å tro at den blir negativ, jeg skal krysse fingrene for deg jaffal :)

Gjest ♥h_ønsker baby♥2pp med pergo

hehe, må regne med en del testing da ja ;) Det er veldig spennende dette her....!! :o)

Men jeg er henvist til lap jeg også, så jeg venter bare på time. Men først venter 2 doble pergo kurer :/ Blir jo helt psyko av de ;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...