Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Nå er det noen måneder jeg har skrevet her. Til nå har vi prøvd lykken gjennom eggløsningstester hver måned, men ingen lykke enda. Vi har nå forsøkt å få et barn til i nesten 1, 5 år. Nå har vi endelig satt i gang prosess med utredning, mannen min har vært på fertilitetsklinikken, med positive tilbakemeldinger, gode svømmere, og jeg er også igang med hormontesting o.l. Nå håper jeg spiren snart sitter:-) Det som er rart er at nå som mannen min har testet seg og jeg har tatt de fleste nødventige tester hos legen tidligere og alt ser bra ut, har jeg har ikke blitt gravig. Vi har jo gått etter eggløsningen... Med så mye stress rundt tema har vi desverre sex kun i eggløsningesperioder nå, kanskje en av feiene ligger der... Håper jeg får noe av gyneokologen min (som vi er på utredning hos) som kan hjelpe..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Lykke til! Kjenner til alt det der med utredning og videre til ass.befruktning... Håper det løser seg for dere og at den lille spiren flytter inn snart!
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2010 Ang ass.befruktning - ble det treff for dere kjapt?
Gjest Lenchen J98, J08 Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Skjønner at dere blir uttålmodige da etter 1,5 års prøving. Jeg ble gravid på 10. forsøk da jeg fikk min første datter, med nr. 2 ble jeg gravid uten å prøve engang. 3. graviditet (endte i SA) ble jeg gravid på 2. forsøk, så det er håp Nå er vi i 2 pp etter aborten som jeg hadde for 2 1/2 mnd siden, så håper at spiren sitter snart Lykke til!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 VI var gjennom 2 AIH og 2 IVF uten hell, men ble gravid på egenhånd måneden etter siste negative IVF... i påvente av fryseforsøk Så nå er den lille knerten allerede rukket å bli 15 mnd! Tok oss 2,5 år tilsammen, men den lille skatten var så absolutt verdt å vente på
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2010 Så bra at det endte godt til slutt:-) Og ja, de er absolut verd det selv om prosessen er tøff! Jeg ser at mange her inne går på Pergo kur, det er vel hormorkur kanskje...? Kanskje noe slikt blir neste steg for oss også. Tar imot all hjelp vi kan få, alt for å få et barn til:-) Hadde et svangerskap med bekkenløsning og mange andre plager fra 4.måned med datteren vår, og en utrulig tøff fødsel som endte med hastekeisersnitt, men det er utrolig hva man glemmer på veil mot målet:-) Går gjerne gjennom det igjen bare for gleden av et barn til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå