Gå til innhold

Sravletråd for ikm uke 44 :o))

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei :o)nå¨går jeg bare å venter på el som ennå ikke har komt :o))har kjøptel tester denne mnd,noe jeg aldri har prøvd før!spennende dette!håper dette er mnd det skjer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går også å venter på eggløsning i disse dager:-) Venter mannen hjem i morgen, så da fins det håp for oss denne måneden. Negativ el-test idag

Lykke til med prøvingen

Skrevet

Ganske sikker på at jeg hadde el igår så går akkurat innenfor ikm uke 44..Hadde sinnsyke el-smerter igår og knallsterke el-tester søndag og igår.. Endelig el etter 3mnd så jeg er kjempefornøyd.. Så nå er det bare å prøve å la vær å teste før det har gått to uker.. Det blir nok vanskelig:)

Skrevet

Har gradvis fått sterkere el-tester. I går var teststreken like sterk som kontrollstreken, og i dag var teststreken endelig hakket sterkere enn kontrollstreken!!

Tror ikke jeg har EL før i morgen, men her skal vi safe!

Vil bare ønske alle lykke til med å holde fingrene unna alle graviditetstester de neste 2 ukene =)

Skrevet

Må lure meg innom her eg også - er i fyrste pp og synest ein ny VERDEN opnar seg når ein for fyrste gong i livet går og ventar på og ni-kjenner etter symptom på slikt som aldri før har vore noko tema - slik som EL. Ventar EL i morgon eller fredag - prøver utan testar i fyrste omgong, og er spent på om det dukkar opp EL-symptom i det heile. Vert vel litt sånn, at når ein går og intenst kjenner etter ting, så vil ein til slutt kjenne dei også, alt det ein slett ikkje hadde lagt merke til dersom ein ikkje leeengta etter å kjenne det?! Me går nokre lystige dagar i møte jenter, lykke til og *fingers crossed* ;-)

Skrevet

Jeg skal i teorien ha EL i dag, så i kveld er det bare å kjøre på, hehe...

Samboeren min pendler, og er borte søndag til torsdag, så flaks at han kommer hjem i dag. :))

Skrevet

Positiv el-test idag:-)

Skrevet

ikek hatt noen normal mens etter spiralen ble fjernet, men om den kommer som den har pleid er dette den uken jeg håper på at det blir klaff :) får vel få gubben til køys ikveld :P

Skrevet

Da var el overstått. Hadde positiv el-tst i går og forgårs (fredag og lørdag), negativ idag. Har virkelig fått prøvd skikkelig denne måneden:-) Sex onsdag, fredag og morgen og kveld lørdag.

Har også gått på bidronninggele i forkant av el, og startet på wild yam idag

Nå gjenstår det bare å krysse fingrene og se om det kommer en positiv test.

Skrevet

Masse lykke til, nå er vel el-perioden over for oss alle..så nå gjenstår bare den grusomme ventetida...Er to tråder for uke 44, hvem skal vi bruke?? Synes det er altfor lite aktivitet på begge trådene;) Er vi så få med ikm uke 44?

Skrevet

Ja, hvem skal vi bruke? Hehe... nå er vi inne i venteperioden ja! Dere får si fra når dere får diverse positive tegn da... Enig i at det må bli mere aktivitet ja! Hva skal vi gjøre mens vi venter? :P

Skrevet

Jeg har tatt frem puslespill jeg da, så er aktivisert i vertfall noen dager fremover..Ellers er jeg mye her inne og kikker og skriver litt.. Heldigvis er det jobb igjen imorra og da går dagene mye raskere.. Jeg har jo da som sagt begynt å innbille meg noen symptomer, men overser de totalt og tror nok det er bare innbilt:) Skal vertfall holde meg til onsdag/torsdag før jeg tester:)

Skrevet

og jeg er tydelig helt på uttur ette rje gtok ut spiralen på torsdag, så jeg har fått vitsnok en "juksemens" nå da livmora ikke lenger får det hormonet lenger. men legen mente at dette var abre en ekstra en. at el nok akkurat har vært og at vanlig mens vil komme til riktig tid, eller ikke om jeg er gravid. men mister jo veldig trua. men hadde jo vært litt vel heldig i tilfelle om en ble gravid 2 dager etter spiralen ble tatt ut... :P

Skrevet

Får håpe det ordner seg da katrineev... Er godt at legen din hadde svar slik at du fortsatt kan håpe, vente og leite etter symptomer:) Man vet jo aldri, kan fint hende det sitter en spire på første forsøk:)

Skrevet

jeg er mareritt prøver vettu, troppa opp på legevakta og fikk dem til å ringe GYN :P så slik jeg fikk svar en søndag. :P men fader. gidda da ikke gå rundt her å være beskymra :) må må jeg jo bare vente å se da.. kanskje jeg er IKM 48 istedetfor :S nå aner jeg ikke helt,. men hvertfall ikke unormal... og jeg som er sikker på jeg hadde el igår tidlig... jaja. så feil kan en ta.. eller ikke bare att filltanta komå tuller det til :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...