cadence Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Har hatt 5 runder med skikkelig tak med stråling nedover beina. Den første kom så brått på at jeg holdt på å gå ned i knestående, rakk å ta skikkelig godt tak i kjøkkenbenken før det skjedde heldigvis. Bare 10 minutter før den første så sa stefaren min at "sirkuset" ville begynne i natt, ved 04tiden... Og siden han har noen merkelige evner, så tør jeg liksom ikke helt å ignorere det heller. Men de kommer uregelmessig, så slapper enn så lenge av. Avbrutt av at min datters hamster har levert sin dødsattest og har blitt lagt i en liten pappeske frem til begravelsen...
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Aaaaaaaa, så urettferdig Neida...håper virkelig for din skyld at det fortsetter og ikke dabber av igjen!!! Så spennende Hold oss oppdatert! Selv sitter jeg her med litt mer kynnere enn vanlig og håper dét betyr no liksom Hehe, uff....så leit med hamstern da. Håper begravelsen går fint da, for hennes del
Preggers Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Woohoo! Så spennende, håper alt går bra for deg! Stakkars hamster, da...
Frk Marge Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 æsj er så misunnelig på dere:( Har skikkelige murringer store deler av både natt og dag er jeg, men det skjer liksom ikke noe mer... Den siste uka har det kommet og gått "bølger" av menssmerter både i ryggen og nedre del av magen, men så stilner det av igjen og tar seg liksom ikke opp. Merket tom at det har begynnt å stråle litt nedover i beina også innimellom nå, men så er det rolig igjen.. Ikke nok med det men jeg er kvalm også Æsj, vil helst ha igang dette nå jeg
cadence Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2010 Syns vesla skal vente til søndag jeg, så syns ikke dette skal videreutvikle seg nå liksom... Men kynnerne er hissige, og kommer med maks 10 minutters mellomrom. Noen av dem i følge med skikkelige stikkinger og nedpress. Har sittet trollbundet av CSI ei stund nå, så så innmari j** er det ikke her enda:) Novadona; nå får du sette skikkelig igang da:) Lykke til:)
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Så spennende da Lykke til og hold oss oppdatert... Håper det tar seg opp her også snart. Kjennes ut som hele underlivet skal eksplodere og har skikkelige murringer, men thats it. Trist med hamsteren da...
cadence Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2010 Litt greit å ikke være alene om litt ståhei i kveld/natt:) Rene klubben jo:) Jepp, det var veldig trist med lille Gulle (hamsteren), men han var 3 år, og har levd et godt liv med ferier nordpå to ganger i året. Så han har vært med på mye. Datteren min var jo helt fra seg frem til hun sovnet. Hun var forberedt på at det ville skje snart, men det er rart med det, de blir familiemedlemmer til tross for bur...
Voyeur Skrevet 20. oktober 2010 #9 Skrevet 20. oktober 2010 Hey! Ikke noe sniking i køen her!!!! Nåååååh! Unner deg det så hvis noe har startet, meeeeeeeeeennn.. Urettferdig! Trodde noe var på gang selv i går, men så fikk jeg et lite snev av panikk, og da stoppa det opp. Så kan bare takke meg selv.. Håper du ligger på føden nå ihvertfall, og får årets kuleste fødselsdato;)
cadence Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 20. oktober 2010 Koper fortsatt hjemme, og er totalt blåst etter å knapt ha sovet i natt:( Hadde rier med 2-8 minutter imellom, og de kunne vare opp til 2 minutter. Men nå er det rolig igjen:( Men får håpe de andre to har kommet bedre i gang...jeg vil helst vente til søndag...
cadence Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 20. oktober 2010 Så lenge varte "roen" fra riene.. Men har da fått tømt systemet løpet av natten, begge veier... Det merkelige er at showet startet 0415 i natt..
Voyeur Skrevet 20. oktober 2010 #12 Skrevet 20. oktober 2010 Oi! Ja, man skal ta sånne utsagn alvorlig;) Skal selv til jordmor straks, så får vi se hva hun sier. krysser fingrene for at en stripping blir å hjelpe. Tror nemlig jeg ikke kommer ordentlig i gang fordi jeg gruer meg til fødselen denne gangen, og at jeg blokker meg selv mentalt. Skal gå å handle litt etterpå, så gå hjem for å slappe av. Får håpe stripping+shopping hjelper litt på Krysser fingrene for deg Cadence, må jo være vår tur snart?!
cadence Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #13 Skrevet 20. oktober 2010 Jammen jammen!!! Jeg vil ikke i ilden enda... *sender alle rier og diverse murringer til deg Voyeur* Og kniper godt igjen...her skal ingen unge ut idag! *basta* SKAL vente så min stakkars sambo må slite med nok en skorpionjente*skadefro glising* Jeg er skorpion (11/11), hans søster er skorpion (24/10), og datteren hans har termin i skorpionens tegn (1/11)... Han er hjemsøkt av skorpioner, så vesla mååå vente...bare noooen dager...er alt jeg ber om...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 20. oktober 2010 #14 Skrevet 20. oktober 2010 oioioi dette ble jo spennende:))) hadde jo vært stilig med en skorpion til må jeg si hihihi;) men utrolig tøff dato idag også da...føler ihvertfall med deg!! føler med dere ang hamsteren da:( husker når jeg mistet hamsteren min rundt 8 års alderen...hadde han i boks ved siden av meg mens jeg gjorde lekser og hulket mine tapre tårer før jeg hadde begravelse i skogen...mamma hadde kjøpt med seg en nellik hjem husker jeg til å legge på graven til knøttet...
Nat27 Skrevet 20. oktober 2010 #15 Skrevet 20. oktober 2010 Hva skjer? Noe mer på gang eller har det roet seg litt?? Spennende!! Og hvis du vil kvitte deg med murringene og det, ikke send ALT til Voyeur da! Jeg vil ha litt også!!!! Kjipt med hamsteren..Noen dør mens noen blir født...Håper ikke jenten din sørger alt for mye!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 20. oktober 2010 #16 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg vil også gjerne ta over riene dine - makan: plutselig har utålmodigheten kommet rasende over meg. Har kanskje noe med en ytterst irriterende morgen med barn som ikke vil opp, som skriker meg inn i øra og får meg til å brøle pent tilbake. Jeg freser og knurrer og blir snart en illsprutende DEMOOOOON! 6-åringer kan være skikkelig j....ge når det gjelder mamma-motarbeiding - særlig når mamma ikke har sovet et sekund i løpet av natta, er tung som en HVAL og har masse kynnere, og dermed ikke eier tålmodighet eller godvilje. *skuler rundt seg med smale øyne, stramme lepper og opptrukne skuldre* Syns vi kan sette igang alle sammen snart jeg. Jeg har "bestilt" fødsel på fredag. Nemlig.
cadence Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #17 Skrevet 20. oktober 2010 Puh, fått sovet hele tiden etter at jentungen dro på skolen:) Digg!!! Intet mer har skjedd her, får begynne å virke litt nå, altså gjøre noe når søvnen har forlatt kroppen. Skikkelig sliten etter natten kan man si.
Voyeur Skrevet 20. oktober 2010 #18 Skrevet 20. oktober 2010 Det er bra, for her skjer det heller ikke noe særlig;(( Jordmor fikk inn to fingre og kjente på babyens hode, livmorhalsen var ca 1 cm, men myk og veldig tøyelig. Kjente ikke at hun strippet, inni der, og har hatt litt vondere kynnere enn vanlig etterpå.. pluss at jeg har blødd litt. Thats all. Tror jeg bare må belage meg på noen dager til som gravid ja;) Kjedelig, men har ihvertfall prøvd. Så får vi bare krysse fingrene for at den lille inni der har lyst til å komme ut å hilse på oss snart! (Må bare ærlig innrømme at det beste hadde vært å få baby på fredag, bli på sykehuset til søndag, også hadde det vært hverdag på mandag der storesøsken må på skole og i barnehage, så hadde jeg fått være hjemme noen timer i ro og fred sammens med pappaen og babyen... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå