Jenta med gullklump i magen Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 I morgen er jeg 26 uker på vei. Har hatt lenge no siden uke 20 noe rare smerter. Det kjennes ut som menssmerter, men bare tredobbelt så vondt. Starter i ryggen og går fram til nederst i magen. Kan vare i opp til en time før det gir seg. Når det skjer begynner jeg å kaldsvette og føler jeg ikke får puste fordi det gjør så vondt. Har vert på ul og de sier alt er som det skal. Men da har smertene alle rede gitt seg. Dette kan skje fra 1- 3 ganger i uken. Noen som har det på samme måten? Vet ikke hva som gjør det og jeg blir veldig bekymret når det skjer.
Preggers Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Hmmmm, kan det være disse såkalte "lingamentene" eller "ligamentene" i liovmoren som strekker seg? Det kan være voksesmerter i livmoren, men best å høre med lege Jeg hadde smerter innimellom selv, de varte kanskje en dag eller to. Alltid når de ga seg, kunne baby bevege seg mer. Så i mitt tilfelle VET jeg at det bare var voksesmerter i livmoren.
Jenta med gullklump i magen Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2010 Vanskelig å si, hva det kan være syns jeg. Tror jeg skal ta det oppigjen neste gang jeg er hos legen. Fikk det plutselig på kjøpesenteret på fredag. Hadde bare lyst å krympe meg i smerte, var bare å komme seg hjem med en gang. Skikkelig travelt syns jeg..
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Hva med bekkenløsning da??? Min begynte med smerter i rumpeballene, en stølhets følelse. Så gikk det noen dager, så satt smerten der!! Ligamensmerter er jo livmoren som strekker seg, og bekkenløsning er jo også en form for modning, gjøre seg klar til det som skjer.....jeg har ingen erfaring med kynnere og vet ikke om det kan være det du har.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå