Gå til innhold

Tilbake fra UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vert på UL igjen. Første gang jeg var ble jeg "satt frem" 3 dager. denne gangen var det to dager til, så nå er jeg faktisk 8+5 ut i fra UL som var i dag. Barnet i magen levde fortsatt tross blødninger i 3 uker.

Nå er det også sendt henvisning til sykehuset for oppfølging i hele graviditeten pga morkaesvikt første gang jeg var gravid. Så nå ser det ut for at jeg igjen kan gjøre meg klar for ett svangerskap FULLT av kontroller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow!!! Gratulerer!!!! Da kan du slappe av litt nå....

Hadde du også smerter eller bare blødninger(var de brune...?) Masse spm her fra meg nå...

Skrevet

jeg har berre vanlige murringer som kommer å går som hører til selve svangerskapet. Men det er ikke super vondt. Her er det brunlige blødninger. de finner ikke ut hvor de kommer fra

Skrevet

Så heldig du er!!

Jeg har brune blødninger tror jeg har hatt helt fra dag 1 uten å tenke over det...sporblodninger da..kanskje jeg er like heldig som deg ??

Har du syptomer?Jeg er sjelden kvalm og mine bryster er større men ikke trøtt...Tviler sterkt at det er liv der men ...har fortsatt et lite håp:)

Skrevet

Jeg er mye mindre kvalm denne gangen enn de to andre gangene, men jeg er litt uggen og blir litt akkutt kvalm. men når det er sagt så er det noen dager nesten uten symptom. Første graviditet hadde jeg SUPER ømme pupper i 8 mnd, andre graviditet var de berre LITT ømme, nå derimot er det INGENTING. men jeg er trøtt da. men noen dager bedre enn andre

Skrevet

Gratulerer! Så godt at du fikk se liv! Og så godt at du blir tatt godt vare på :o) KOs deg masse med svangerskapet! Så gpdt det går bra tross blødninger :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...