Gå til innhold

hehe da er mannen klar for nr 2 :D hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

mamma ikke like klar :P vente til neste mnd...

gru gleder oss til prøving...

nr 1 er jo allerede blitt 15 mnd å 12 dager :D

store flinke skatten :D

Videoannonse
Annonse
Gjest En til 2011
Skrevet

Her er vi også klare for en liten til. Starter opp rundt samme tiden som deg :) Mannen gleder seg enormt mye, jeg synes det er flott at han øsnker barn så sterkt. Jeg gleder meg selvfølgelig jeg også, men gruer meg litt samtidig.Blir spennede å se hvor lang tid det kommer til å ta før spiren sitter.

Ønsker dere lykke til med prøvingen. Kanskje vi ses inne på 1.trimester utpå nyåret :)

Skrevet

Poden din like gammel som min da, tordenværs mor :-) Her har også mannen pushet mest på, men etter at vi startet prøvingen er det faktisk jeg som er mest utålmodig. 2. pp nå. Blir litt hekta når man er i gang. Lykke til med prøvingen begge to!

Skrevet

Her er det jeg som er mest klar, men mannen har endelig sagt ja til å prøve på nr.2 :) Vi skal begynne å prøve i desember, HVIS jeg fortsatt har jobb etter nyttår, får vite det i løpet av november.

Uansett skal minipilla byttes ut med folat om 10 dager, det er 10 piller igjen på siste brettet i eska :)

Vi har ei datter på 3 år som ble til da vi droppet kondom EN gang og prøvde "hopp-av-i-svingen-metoden" :P Så er veldig spent på om det vil gå fort å bli gravid nå når vi faktisk skal prøve på det :)

Skrevet

Her har mannen vært klar for nr 2 siden jeg var gravid med nr 1... Han tok laaaang tid på å bli klar for nr 1, men når han først er klar, da er han veldig klar! Han var nesten "skuffa" på ultralyden når det bare var 1 inni der, haha. Veslefrøkna vår er snart 14 mnd. Vi har prøvd siden slutten av juni vi da, har el på onsdag antagelig.

Gjest En til 2011
Skrevet

Morro at vi er noen stk som starter rundt samme tiden :)

Blir apennende å " følge " dere fremover. Vi får starte vår egen "klubb" :)

Gleder med allerede til første ikm :)

Skrevet

hehe oy så kjekt, vi ble noen stk :D

blir spennende å se, når de klaffer for oss alle sammen da :D

hadde jo vært kjekt å ha noen å følge med hær inne :)

lykke til alle sammen :D

blir spennede tid fremover :D

Skrevet

Slenger meg på her jeg også! Endelig er far i huset like klar som mor! Har ett 07 barn, så får vi håpe det blir en til snart. Sluttet på p piller i 10 september, men fortsatt ingen TR, men det er vel i grunn vanlig. Men kjeeeedelig at den ikke kommer når tester er negative. Blir for utålmodig jeg! Hehe. Lykke til alle sammen, gøy å se vi er så mange :-)

Skrevet

her og! vår lille gutt er også 15 mnd, har ikm på mandag :)

men her er begge like ivrige, og vi håper på enda en julibaby :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...