Gjest LonleyGirl Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Hadde EL slim dag 11 i syklus, og nå på dag 21 og 22 har jeg EL slim igjen!! Hvorfor?! Ventet jo mens snart- men det vil jo si jeg må vente nye 2 uker!!
nelliik m/blå & rosa Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg mener å ha lest at hvis man har el-slim flere ganger på en syklus, kan det være at kroppen har prøvd å få til eggløsning men likevel ikke har fått det til.. :/ Vet ikke om det er 100% hold i det. Du kan jo sjekke ut www.pernille.info
Tuddeli Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Har du prøvd EL-tester? Det fungerer for meg ihvertfall. Da vet jeg at nå er det EL og slipper å lure.
Gjest LonleyGirl Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Men hvis en EL test er positiv, er det da garantert at egget slipper? Har ikke prøvd det nei.. Takk for svar begge!
♥ Smurfen ♥ Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 jeg hadde samme problemet som deg, eneste forskjellen var at slimet var hvitt istedenfor gjennomsiktig. Jeg også ble kjempe skuffet men fikk råd her inne om at det var nok ikke el slim en gang til, og det klaffet for meg denne gangen Det er jo lov å håpe da, kanskje det er ett tegn Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå