Gå til innhold

Nokon som vil dela si erfaring med både langt og kort regime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg hadde langt regime i januar i år og fekk ut 24 egg (på grensa til overstimulert). Kun 6 av desse vart gode nok til innsett og frys. Har hatt tre innsett som alle har vore negative.

No skal eg ha kort regime i november/desember med mindre dose Gonal-F. Eg er spent på korleis dette kjem til å gå. Klinikken seier det vert færre egg ut. Men det gjer ikkje noko hvis berre dei som vert teke ut er av god kvalitet slik at mange vert befrukta...

Eg har PCO og så godt som aldri eggløysing. Er det nokon med same diagnose som vil dela si erfaring med langt og kort regime?

Er veldig spent på kva eg har i vente framover... Det er lenge til eg startar på medisin enno - startar på Provera 10. november - håpar berre tida går fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har ikke pco, men har hatt to forsøk med kort regime nå. Første gangen gikk jeg på 125ie puregon med cetrotide som antagonist. Gikk på puregon i 8 dager. Fikk ut 12 egg, 10 modne, 9 befruktede og 4 som var bra nokk til innsett. Alle ble negative:(

Har dette forsøket gått på en ny type medisin som heter elonva. satt den sprøyta 1 gang (den varer en uke) og gikk to dager ekstra på puregon, for å bedre størrelsen på eggposene. Brukte cetrotide som antagonist denne gangen også. Fikk idag ut 20 egg! Og får vite i morgen om antall befruktninger..

Så er nokk ikke altid en får mindre egg ved bruk av kort regime! :)

lykke til! :)

Skrevet

Hei Meg1972!

Jeg har PCOS og har prøvd både kort og langt regime, og det var kort regime som funket for meg, jeg venter nå en liten prinsesse om 4 uker :-)

Første forsøk gikk jeg på 225ie Menopur, fikk ut 18 egg (på grensen til overstimulering), 12 befruktet og 7 ble fine blastocyster, men ingen fullført gravitidet, ble gravid på 1 frys men mistet dessverre i MA i uke 7.

Andre forsøk gikk jeg på 75ie Menopur og 75ie Gonal-f, fikk ut 13 egg (tror jeg.. husker ikke helt..), hvor "bare" 4 ble befruktet, men det ene er jo i magen min (to ble satt inn) og de to andre ligger i fryseren i Tromsø :-)

Kort regime var en drøm i forhold må jeg bare si... jeg ønsker deg masse lykke til!!!

klem ♥

Skrevet

Tusen takk for svar, begge to! Dette var jo oppmuntrande å lesa :-)

liaes♥ ICSI nr 2, sprøyter!: så godt å høyra at det går an å få ut mange egg ved kort regime! Eg har tenkt at det kan bli få egg ut og endå færre befrukta og gode nok til innsett... Vil jo helst ha mange nok ut til at eg får nokre både til innsett og frys denne gongen også. Men eitt som resulterer i spire i magen er sjølvsagt nok! Så bra med 20 egg ut - og lukke til dei neste dagane og vekene. Håpar du får fleire flotte, gode befrukta egg som gjev resultat!

Turva med ♥novembergull♥: Veldig kjekt å høyra di lukkelege erfaring med kort regime! Tenk ei lita prinsesse om berre 4 veker! Ser ut til at eg har hatt og skal ha liknande dose på medisinen som det du har hatt. Gjekk på 225 IE Gonal-F i første forsøk, og skal no prøva 187,5 IE. Håpar inderleg at det er kort regime som skal til for meg også! Merkar alderen byrjar å stressa meg litt - men har ikkje tenkt å gje opp på ei god stund enno. Dette må det vera mogeleg å få til! Lukke til med novembergullet ditt! Eg vart optimistisk av svaret ditt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...