missme Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Noen som har erfaring med mange dager med høyt utslag? Jeg fikk beskjed om å starte å teste på dag 9 og den ga høyt utslag med en gang og nå i dag på dag 18 viser den fortsatt høyt utslag, dvs den har vært høy i 10 dager.... Er det normalt?
Åse❣ Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 første gang fikk jeg også sånn og det viste ikke noe mer så kom tr. Så testet jeg kveld og har siden fått utslag hver eneste gang. nå vil den teste på dag 6. Varierer veldig hvor mange dager det viser høyt nivå. Det er noen som ikke får el hver eneste gang også.
missme Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2010 Er 4 syklusen den tester så den burde da kjenne syklusen min. Første måned viste den ingen dager med høyt, gikk fra lavt til max og andre måned viste den 2-3 dager med høyt og forrige måned viste den 5 eller 6 dager med høyt utslag. Men mener det står at det er morgenurin som en skal teste med så hvordan funker det å teste på kvelden?
Åse❣ Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 jeg leste et eller anna sted at det var noen som kun fikk utslag på el tester på kvelden, har ikke forsøkt å teste på dagtid etter føste gang. men det funker på kvelden så da nøyer jeg meg med det er på 5. syklus nå.
Lillemy36 Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Kan jo være egget som ikke slipper?? Jeg skal teste på kvelden på denne pp jeg også. Med vanlige EL testere kan man jo fint teste på kvelden så det går nok bra med denne monitoren også:-) Stiksene er jo egentlig el testere. Det er jo bare å starte monitoren på etterm/kvelden i begynnelsen av syklusen i stedet for morningen:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå