Gå til innhold

Når har/hadde dere 1. time hos jordmor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har fått ultralyd i uke 22 og det synes jeg var veldig sent, selv om i brevet jeg mottok fra Rikshospitalet var at man skulle på ul fra uke 18-20. Ringte de og hørte, men hu var så grinete hun i resepsjonen så gikk ikke å bytte gitt!

Annonse

Tror ikke det blir noen time før i uke 24 eller deromkring. Er andregangs jeg da, og det er vel det som er vanlig da.

Var hos lege i uke 10, og han mente jeg kunne ha en legetime til når jeg er rundt uke 20. Er ikke helt enig med han, ikke skjønner jeg helt hvorfor jeg må ha legetime da, ikke liker jeg han noe særlig, og jeg kunne heller tenkt meg en time hos jordmor rundt den tiden.

Jeg kontakter sikkert jordmor for time snart og hører hva hun sier, så får jeg vurdere hva jeg gjør med den legetimen.

Du må ikke ha legetime, de fleste leger ønsker jo at man går til jordmor, så det var rart, hvis du har dårlig kjemi ville jeg ringt jordmor og fått neste time hos henne. Noen går jo bare til jordmor også..

Selv er jeg 3 gangs men legen nevnte ikke noe om sjeldnere kontroller?? (kan det være fordi det er noen år siden sist, eller vet du hva argumentet er?)

Jeg hadde første sv.kontroll i uke 6 jeg :P

Skulle egentlig bare inn for å si ifra at jeg hadde fått en positiv test, og lurte på hvordan jeg skulle gjøre det iforhold til at jeg gikk på antidep.

Legen tok meg like gjerne inn til kontroll, med blodprøver å hele pakka.

er i uke 14 nå, og har vært hos lege og jordmor 5 ganger til sammen.

Da jeg var hos legen sist måtte jeg be henne roe ned litt, fordi jeg syns det ble for mye :P Hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...