Sannellerslik? Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 jeg var til jordmor i dag, og hun tøyde denne kanten eller hva det var:P jeg hadde 2 cm åpning og var myk.... Har hatt masse vonde kynnere i hele dag, men d har ikke blitt noe mer. Noen med erfaring?? Har termin i morgen, så nå hååååper jeg d skjer noe snart!!
Sannellerslik? Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 19. oktober 2010 jeg dytter opp denne litt, i håp om noen med positiv erfaring;)
myboylollypop Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 hei ble sjekket i dag, og er myk og jm sa hun kunne tøye til 4cm. sitter her nå med rier med 5min mellomrom, ikke så vonde egentlig, reiste til føden og ble derfra hjemsendt da de mente at riene burde ta seg opp mer før jeg kom ned igjen...kjipa med bomtur, er klar nå!
Sannellerslik? Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2010 får håpe riene tar seg opp med deg da! Jeg sitter her med mye vonde kynnere som ikke blir noe mer... så tror jeg bare går å legger meg å sover litt.... i tilfelle d blir noe i natt/morgen... lykke til! får håpe d blir noe med oss begge!
Siljevanilje:) Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Er det ditt andre svangerskape eller er det to du skal ha i samme slengen? Dersom du har født før kan du ha 2 cm gjennom hele svangerskapet. En sånn tøying trenger ikke å hjelpe så mye. Dersom hun fikk løsnet hinnen (da tror jeg det pleier å blø litt) er det større sjanse for at noe skjer. Tror jeg...
Sannellerslik? Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2010 jeg har en fra før, så dette er 2. ja:) sist hun sjekket hadde jeg 1 cm og var ikke moden. denne gangen hadde jeg 2 cm og var myk... så det hadde vertfall skjedd forandring fra sist. Men nå merker jeg ingenting, så ser ikke ut som det hjelper:(
Siljevanilje:) Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Kjedelig! Men jeg krysser fingre for at det skjer snart likevel! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå