Gå til innhold

Da er det over for meg...

Anbefalte innlegg

Gjest Seigedamen m/ spire
Skrevet

Lille fosteret har vært død i magen min i 3 uker. Ul i dag viste et foster som var fremdeles i uke 8, og jeg er i uke 11. Ingen hjerteaktivitet.

Håper jeg kommer sterkt tilbake om ikke lenge.

Dette er grusomt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist å lese :(

Håper det går bra med deg, og at du kommer snart tilbake.

Det er noe av det værste som kan skje :/

Mange trøsteklemmer <3

Skrevet

Så utrolig vondt. Lider med deg. Gi deg selv tid til å føle på de vonde følelsene, og ikke tenk på hva andre forventer av deg/tenker at du bør tenke. Sender en stor, varm klem...

Skrevet

Huff! Jeg føler sånn med deg. Vet ikke hva jeg skal si som kan hjelpe. Men vi er mange som vet hvordan du har det.

Skrevet

Vet hvordan det er. Huff. En mister så mange drømmer, og det er så tomt. Og en savner det lille underet i magen. Føler så med deg!!!

Du må huske at det er lov til å sørge, og lov til å bruke tiden du trenger.

Og så håper jeg du snart blir gravid igjen når du orker å tenke på det.

Stor klem

Skrevet

Har vært akkurat DER før, så jeg føler sånn med deg. Uendelig trist!!!!!!!!!! :(:(

Hadde du ikke tatt en tidlig ul hadde du heller ikke merket noe før ord.UL i uke 18. Huff, skulle ønske de kunne gjøre en ul obligatorisk litt før.

LYKKE TIL! Neste gang er det din tur

Skrevet

uffff så trist på dine vegne..Er gangske sikker selv at jeg kommer også til å miste((((..Men om du orker å svare..Hadde du noen symptomer fra uke 8 til uke 11????

Stor klem fra meg

Gjest Seigedamen uten spire :(
Skrevet

Takk for fine ord dere!

Når det gjelder symtomene mine har jeg egentlig hatt veldig lite av det fra starten av. Har hatt vonde pupper, vært trøtt og litt humørsvingninger. Hadde forventet mer. Har fremdeles de samme symptomene nå, men legen sier at det er fordi jeg ER jo fremdeles gravid, men fosteret er dødt. Gir seg vel når alt er ute.

Hvis du er så bekymret ville jeg bestilt en privat ul. Da får du svar med en gang om det er liv eller ei, og stort sett er det jo liv. lykke til!

Skrevet

ja uff vet hvor grusomt det er!!!!!

masse lykke til neste gang, det går bra vet du!!!!!

må du velge mellom cytotec og utskrapning, ta utskrapning,

da er du ferdig med det med en gang!

klem

Skrevet

Huff, det var triste nyheter. Vet hvordan det føles og det er ikke godt.. ta godt vare på deg selv og gi deg tid til å være trist så håper jeg det går bra for deg fremover!

Må komme med en kommentar til det litt bastante rådet over her - det er helt individuelt hva som er den beste måten å "ordne opp" på, så gjør det som føles rett for deg. Jeg valgte cytotec og er veldig fornøyd med det, det ble en mer naturlig avslutning på det hele for min del, så det som er best for noen passer ikke nødvendigvis for andre.

Tenker på deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...