mine 2 små prinsesser :) Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Heisann. Trenger tips folkens:) Vi skal te Egypt om 3 uker med ei frøken på nesten 2 år ( 2år i Januar) Så hun skal sitte på fanget. - Hva burde vi ha med på flyet? -Hva bør vi tenke på i Egypt? Noen med erfaringer, gruer med svært til flyuturen siden hu er meget aktiv og jeg er gravid i uke 25 når vi reiser, så pappaen vil få litt ev en jobb;) men gleder meg masse til ferie.... Prøvde å bestille ekstra beinplass på flyet, men var selvfølgeligt tomt alt.... Takker får alle svar og tips:)
Gjest yrild Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Liker hun bøker? Så ta med endel små bøker. Pakk ned små leker i en liten egen ryggsekk/koffert til henne. Vi har gutt så vi har med små biler etc + fingerdukkene fra IKEA. Såpebobler har vi alltid med i tilfelle krise... det er så stas at enhver krise løses :-) Ellers noen nye leker som du tror kan være stas. Tegnesaker og papir. Det viktigste er nesten å ikke vise alle "godbitene" med en gang men la dem holde på med ting til de bli lei og så finne frem neste ting. Liker selv å ha med endel pakker kjeks så jeg slipper å nilese på språk jeg ikke fårstår hva slags ulumskheter det er i nødprovianten... Hvis dere flyr fra Gardermoen anbefaler jeg å dra veldig tidlig så hun kan leke minst en halvtime i lekeflyet som står ca ved gate 40 og rase fra seg litt før dere boarder :-) God tur!
Gjest yrild Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Og ting som er ekstra stas å spise (ting hun aldri har smakt før, normalt ikke får etc) feks tørkede frukter, druer, rosiner..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 DVD spiller, slik som man bruker i bilen? Det kan funke en liten stund hvis det er noe du vet hun liker å se på:-)
Lemonia Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg synes faktisk det går veldig greit å fly med barn. Sist fløy vi da gutten vår var 15 mnd. Jeg hadde med masse snacks (rosiner, kjeks, drikke) og småleker, men det eneste han var interessert i var faktisk bøker. Så det holdt hele turen. Og så sov han en del, og det har han gjort alle gangene vi har fløyet. Så min erfaring er at det går over all forventning. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå