Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det igang i igjen med IVF....endelig må jeg si. Selv om jeg plutselig grudde meg for å sette første sprøyte i dag....hadde nesten ikke lyst. Pusssig hvordan ting endrer seg. Men det har skjedd "mye" det siste året så det er vel ikke så rart!! Men jeg satser på at optimismen kommer sigende. Blir spennende å se om jeg kommer så langt som til innsett denne gangen da. Krysser fingre og tær for det :-)

Har forresten bestemt meg for å fortsette på CFC, det økonomiske ble det avgjørende....penger er det ikke sååå mye av her i gården ;-)

Flere som er på samme sted i prosessen eller nesten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben :-) Vi har egen CFC/IVF tråd under debattsiden 'Assistert befruktning' - du får melde deg på der. Denne uka er vi faktisk 3 stykker som skal nedover, jeg blir siste mann, antakeligvis til helgen. Skjønner dette med motivasjon, jeg er heller ikke super-motivert denne gangen - "planlegger" allerede neste forsøk.....ikke så veldig optimist akkurat nå.

Lykke til og så håper jeg du har lyst til å slå følge på CFC-tråden!

Skrevet

Takker så mye for det Pippi :-)

Har visst skrevet et innlegg der for en ukes tid siden....og får prøve å slå følge med dere der også! Jeg ligger litt etter dere i løypa, men blir spennende å følge med :-)

Håper det blir tur nedover til helgen for din del!! Krysser fingrene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...