Tingenes Herre Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Hvor lenge av gangen kan jeg la baby ligge i den? Skulle så gjerne få gjort litt annet enn å vugge baby i søvn hele dagen...
Sistah*G07*J09* Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Kjøpte den før snuppa ble født, å fikk god bruk for den. Hun hadde enkelte dager der hun nektet å ligge i lekegrinda å sove, så da var løsningen å ha henne i babaslingen slik at jeg hadde hendene fri til å f.eks. støvsuge. Var litt vanskelig å få henne ordentlig oppi de første gangene, men det gikk bedre og bedre for hver gang. Hadde den også med da vi var ute å reiste, veldig grei å bruke som bæresele. Lett og ta på og av Brukte den også som ett lite skjul under ammingen, visst jeg måtte gjøre dette offentlig. Når de er små så ligger de jo nesten helt flatt i den, så blir ikke noe belastning på ryggen e.l. så kan ligge ganske lenge av gangen. Må bare passe på at de får godt med luft, og at det ikke blir for varmt og tett nedi der. Det er vel større sjanser for at det blir tungt og ubehagelig for deg, før det blir det for ungen. Siden den har all vekten på den ene skulderen, så kan det bli ganske tungt i lengden. Kan fortsatt bruke den til snuppa (som er snart 1år). Men nå sitter hun i den på hoften min, kjempe praktisk til små turer, f.eks inn på kjøpesenteret eller når vi henter storebror i barnehagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå