desimamma Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 hhei alle søstre...... er det vanlig å få blod fra brystet... jeg får som regel litt vann eller lett melk kan man også kalle det..... men jeg har lagt merke til at jeg også får blod i fra venstre brystet er det vanlig????
cadence Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Syns virkelig at du burde få det undersøkt! Lykke til:)
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Det hadde jeg ville fått undersøkt altså. Har ikke opplevd det selv i alle fall.
Gjest Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Ikke vanlig !! Ta kontakt med legen din for henvisning til brystdiagnostikk så fort som råd ! Trenger ikke å være noe farlig, men det bør du få utelukket raskt!! Lykke til!!
Mamman til Gøran Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 jobber på brystdiagnostisk senter, og ikke for å uroe deg, men blod og/eller klart vann fra brystene er absolutt faremomenter! du bør ikke vente, men komme deg til legen i morgen tidlig! brun/gul væske eller melkeaktig væske er ikke farlig, men blank og blod må undersøkes! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå