barbalib har to fine gutter Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Altså, denne måneden har jeg hatt en syklus på 22 dager. Er ikke det litt kort? Nå har jeg aldri sjekket når eggløsning er, vi har tatt det på gefühlen. Etter 6-7 pp kan vi konstatere at det foreløpig ikke har slått an. Så nå lurer jeg rett og slett på om jeg har eggløsning når jeg har mensen, siden det aldri klaffer. Det hadde jo vært festlig.
ikke i bruk Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg er ikke så inne på dette her jeg altså og vet absolutt ikke om man kan ha el når man har mens, men for meg kan det høres ut som om du kanskje kan ha en litt for kort lutealfase. Jeg ville begynt med el tester bare for å sjekke når el kommer. Alt etter hvor lenge du blør, så bør jo du nesten ha el ganske så kjapt etter mens, om du har en normal lutealfase. Ikke dumt å sjekke opp i det iallefall, så vet du hva du har å forholde deg til
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Enig med Bare.mamma! Du må teste når EL er. 22 dager er kort syklus, men det er vel flere som har d:) Men at du har eggløsning og mens samtidig skal godt gjøres da. Siden det er ubefruktede egg som "er" mensen. Og de bruker gjerne noen dager på å vandre fra eggstokken via egglederen og forbi livmor. Ville begynt å teste på dag to etter blødning, og fortsatt en uke eller mer. Håper du finner EL`en din
barbalib har to fine gutter Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2010 Takk for svar! Muligens kort lutealfase, altså? Da får jeg kjøpe sånne ELtester og finne ut om det kan være det som er problemet. Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå