Gå til innhold

JEG ER GRAVIIIIIIID IGJEN!!! :-) :-) :-)

2barnsmor-2012♥♥?

Anbefalte innlegg

Det er bare HELT utrolig! Tok to billigtester nå i sted, og de viste tydelig svakt positive! Har IKM i morgen, så det er jo veeldig tidlig, da! Hadde en spontanabort i juli og skulle begynne på ny Pergotime-kur bare om få dager... Og jammen er jeg gravid igjen HELT naturlig, UTEN planlegging, UTEN særlig stor innsats, UTEN forventninger og UTEN medisiner!! Hvem skulle tro det etter alle forsøkene jeg har vært igjennom!!! Kjente at puppene var så ømme, og så ble jeg ikke PMS-irritabel, syntes jeg kjente igjen følelsen fra i sommer da jeg var gravid! Tenk at vi skulle være så heldige, det er ikke til å tro!! MEN jeg tar ikke helt av nå fordi jeg smertelig har erfart at ting kan gå galt... Men tror ikke dere at egget mitt var av OK kvalitet når det ble befruktet helt av seg selv? Jeg håper inderlig det! Jeg er jo tross alt 43 år, så dette er fantastisk så langt!!! :-) Hilser til alle gamle kjente her inne, koselig å "se" dere igjen!

Fortsetter under...

Hei og GRATULERE så masse!!! :-))

Er selv 43 år og venter nr. 6, termin 25 april så er i uke 14 nå! :-)

Har 5 barn fra 15 år til 14 mnd, og ammer fortsatt minsten! ;-)

Kjempekoselig at det blir flere av oss her inne! :-)

Klem og lykke til fra

Tusen takk rosa og 4 blå gravid! :-)! Ja, veldig kjekt at vi er flere i samme aldersgruppe! Jeg har en nydelig sønn på 4 år! Så heldig du er som er beriket med hele 6 fantastiske barn! Herlig! Og så er du jo kommet over den magiske 12-ukers grensen, dette går bra! Lykke til!!

:-)

Tusen takk for det, godt å komme over tl 2 trimester ja, føler seg litt tryggere da! :-)

Du skal se at det helt sikkert går bra med deg også, er mange som er eldre enn oss her inne også! :-)

Skal bli koselig å følge hverandre her inne! :-)

Klem fra

Hei på deg!

Gratulerer så mye da,kjempeartig dette. Jeg er vel ny for deg men artig å svare for det syns æ. Æ e 41 år blir 42 før babyen kommer til verden ca 20 april neste år. Har 4 gutter fra før på 21,18,16 og 5 år,men glede mæ like mye denne gangen også. Vi har prøvd de siste 4 åra å bli gravid igjen så trodde ikke at det ble noe av,men plutselig var æ gravid gitt,kjempeartig.

Du må no ha masse lykke til da,så snakkes vi vel igjen her inne.

Stor klem fra mæ....

Annonse

Takk alle sammen, nå er vi jo en fin liten gjeng her inne! Ja, man kan lese stemningen i innlegg, og du har helt rett i at jeg er skinner av graviditetslykke! Så langt, så bra! Tror det må være positivt at egget ble naturlig befruktet uten å klusses med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...