Gå til innhold

JER ER GRAVIIIIIIID IGJEN!! :-) :-) :-)

2barnsmor-2012♥♥?

Anbefalte innlegg

Det er bare HELT utrolig! Tok to billigtester nå i sted, og de viste tydelig svakt positive! Har IKM i morgen, så det er jo veeldig tidlig, da! Hadde en spontanabort i juli og skulle begynne på ny Pergotime-kur bare om få dager... Og jammen er jeg gravid igjen HELT naturlig, UTEN planlegging, UTEN særlig stor innsats, UTEN forventninger og UTEN medisiner!! Hvem skulle tro det etter alle forsøkene jeg har vært igjennom!!! Kjente at puppene var så ømme, og så ble jeg ikke PMS-irritabel, syntes jeg kjente igjen følelsen fra i sommer da jeg var gravid! Tenk at vi skulle være så heldige, det er ikke til å tro!! MEN jeg tar ikke helt av nå fordi jeg smertelig har erfart at ting kan gå galt... Men tror ikke dere at egget mitt var av OK kvalitet når det ble befruktet helt av seg selv? Jeg håper inderlig det! Jeg er jo tross alt 43 år, så dette er fantastisk så langt!!! :-) Hilser til alle gamle kjente her inne, koselig å "se" dere igjen!

Fortsetter under...

Gratulerer så mye kjære deg, nå ble jeg helt rørt her jeg sitter når jeg leser den fantastiske glad nyheten fra deg:) Denne gangen skal det gå veine for deg helt til mål:) Du må slå deg sammen med oss her inne på Gravde slitere:) masse lykke til videre:)

varm klem fra meg:)

Annonse

Kjære deg også, Tirilgirl/1MA + en i hjertet:! Kjekt å høre at du gleder deg på mine vegner! Husker deg godt fra tidligere i vår, du virker alltid så veldig koselig og sympatisk! Du er vel kommet lant i svangerskapet nå! All lykke til deg også og alle dere andre! :-)

Superfertile kvinne, så herlig Nurket1! Ja, jeg overgår virkelig meg selv! Dette er bare så moro! Og tusen takk for gratulasjonene både fra deg og Astra! Så kjekt at det er så mange kjente her inne! Tok Clearblue i går og der stod det så fint: Gravid 1-2 uker!!! Skal til ultralyd allerede på mandag, fordi planen var i utgangspunktet å begynne med Pergotime, men det slipper jeg jo nå! Så langt... Alt kan jo skje ennå, så jeg må bare holde meg nede på jorden litt til...! Når skal du føde, Nurket1? Jeg bruker Albyl-E nå (fordi gynekologen jeg hadde i forbindelse med aborten sa at Klexane i sjeldne tilfeller kan føre til abort. Så da dropper jeg det. Skal begynne med Crinone i morgen, tenker jeg, har en resept liggende. Du har helt rett i at det er lurt, Nurket1!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...