Gå til innhold

endelig kom det blod og slim :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste tenkt at det nok har klikket for meg siden jeg konstant kikker etter blodig slim på papiret, og nå nettopp så var det skikkelig fint tykt brunlig slim der :D Hurra!

Men er det noen som har erfaring med hvor lang tid det kan gå før noe mer skjer?

har termin 13 eller 15 november.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan gå dager og uker etter slimproppen går til det blir fødsel, så du får bare være tålmodig så godt det lar seg gjøre:)

Skrevet

oi det var tidlig med blod og slim var det ikke? ikke vet jeg helt da....venter på det samme i grunnen og har 2 uker til termin.....

Skrevet

det gikk 2 uker etter at slimproppen gikk til jeg fødte, Men nå ve du jo at det nærmer seg :)

Skrevet

Her kom d blod og slim uavhengi i fra kværandre...... Noen som har erfaring med d ? Virket som d var slim på papiret først, så når jeg tørket meg en gang til kom d friskt blod også.....

Skrevet

Har fått beskjed om at han nok kommer før tiden, men hvem vet, er iallefall glad for at tegnene er der og at det ikke er lenge igjen :)

Har også fått akutt rydde og vaskebehov og har gjort klart hele huset i tilfelle, hehe.

Lykke til alle andre som også venter på blod og slim :D

Skrevet

Hos meg gikk slimproppen om morgenen og riene kom i gang utpå dagen!! Var første gangs da og det skulle gå til neste ettermiddag før barnet kom...men det er jo en start at proppen går :)

Skrevet

må det være blod på når slimproppen går? sist sv.skap (og nå) kom det mye,tykt, blankt slim. og forklarte jm sist og da sa hun det kunne være slimproppen, det tok 2,5uker etter dette så kom snuppa. kom det det samme for en ukes tid siden, og lurer nå da på om det i hele tatt kan være slimproppen siden alle dere sier slim og blod.??

Skrevet

Hadde termin i går jeg og har ikke sett en dritt til den slimproppen...er så feit og lei her jeg sitter. skjer ingenting:-(

Skrevet

Slimproppen gikk for 2 uker siden her, men det er ikke noe jeg legger mye i, for den kan gå mange ganger i løpet av et svangerskap :)

Det produseres ny slimpropp om fødselen ikke er i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...