cadence Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 En ting er jo at jeg er diger og tung. Og jeg liker ikke å bli "presset" inn i store sosiale sammenkomster med folk jeg egentlig "gir bæng i". På lørdag er det "Være sammen fest"- arrangert av og på skolen, til inntekt for et skoleprosjekt i Kenya i samarbeid med Folkehøyskolen. Alle foresatte blir satt til oppgaver; opprigging/bortrydding, stands, kakelotterisalg, kakebaking, betjene ulike aktiviteter etc etc. Greit nok i seg selv, men jeg er av typen som heller betaler meg ut av slike arrangement- og datteren min stikker jo avgårde med venninner allikevel. Skal bake kake denne gangen, og det er forsåvidt greit. I fjor stod jeg 3 timer i en pilkast-bod fordi avløserne aldri dukket opp! jeg skal alltids pine meg gjennom EN time for min datters skyld- hvis formen godtar det- hvem vet; jeg ligger kanskje i fødsel istedet:) Så kommer søndagen; TV-aksjonen! 5.klassingene er bøssebærere, og må kjøres rundt. Jeg føler at skola og skolerelaterte oppdrag spiser opp HELE helga jeg! Nå skal min mor kjøre datteren min på pengeinnsamling, men likevel. Og maks uflaks dette året siden datteren min er 5.klassing. Skjønner ikke hvorfor være sammen festen er lagt til samme helg jeg. Mas mas mas!! Håper jeg er i min egen verden til helga... Egentlig totalt unødvendig å bruke så mye tankekraft på denne helga, men måtte bare blåse ut!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 forstår deg kjempe godt jeg!! føler det mye på samme måte(har en 7klassing)......håper du er i din egen verden til helgen;)
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Skjønner deg godt jeg. Har du ingen andre som kan ta seg av alt dette for deg? Hadde ikke greid ei sånn helg nå jeg, uansett hva andre måtte mene om det! ) Tvitvi!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Æsj, jeg skjønner deg så utrolig godt - jeg haaaaater slike ting som pesten, gravid eller ikke... Men jeg syns nå helt bestemt at du faktisk kan gi deg selv fritak for slike ting! Det er jo bare å si at du kun har noen dager til termin og ikke føler deg i form til det...eller noe sånt. Det vil jo de aller fleste forstå! Men vi får håpe på fødsel i stedet da, for jeg skjønner jo at du ønsker å stille opp for dattern din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå