Mjølkekua Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 .. og det ser så slitsomt ut. Løfter hodet og skuldrene og prøver å titte ut av vogna. Synes det er litt tidlig å bytte til sportsdelen, men er hun virker ikke særlig fornøyd med å ligge der nede. Er det noen som har prøvd å legge en pute under madrassen? Jeg har en Mountain Buggy (OTH).
Nikki 75 Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Vi byttet til sportsdelen da gutten vår 4 måneder. Den kan også legges helt ned, sånn at når han ble sliten kunne vi legge ryggen ned og han kunne slappe av/sove.
sillyfilly og Olivia Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 De fleste bagvogner har en plate som kan settes opp sånn at ungen kan sette seg opp og se. Men tutta mi bare skled ned hele tiden så vi måtte bytte til sportsdel så vi kunne feste ho så hun ikke skled. De fleste sportsvogner kan jo legges helt ned.
sthans Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Datteren til en venninde gjorde akkurat det samme og hun fikk flytte over i sportsvogn ved 4,5 mnd. Gikk kjempefint - hun var også sterk, slik det høres ut som om din er. Hold et øye med ryggen at hun ikke ligger skjevt / siger nedover, så blir det sikkert spennende for gullet å få litt utsikt :-)
gumo Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Akkurat samme gjør jenta vår på fem mnd! Jeg støtter henne opp med dyne og tepper, for tenker det er bedre enn at hun belaster seg selv på den måten. Har ikke lyst til å bytte til sportsdelen nå før vinteren, tenker at bagen er litt varmere. Og i og med at hun ikke egentlig kan sitte heller..
Mjølkekua Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2010 Takk for svar! Hun er veldig sterk og sitter ofte helt selv på fanget mitt uten støtte i korte perioder (passer selvfølgelig på henne da i tilfelle hun tipper.) Tror jeg prøver med en pute først, og hvis hun fortsetter får jeg vel bytte til sportsdelen :-) har en softbag som jeg kan legge inn også hvis det skulle bli feil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå