Gå til innhold

Spontanabort..magesmerter hva gjør jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager hvis innlegget mitt skulle vært plassert i en annen kategori, fant ikke eget forum om spontanabort. Innser at det er det som skjer nå...Vi har to barn fra før og for 2 uker siden fant jeg ut at jeg er blitt gravid med minipillen Condulag. Var på privat u.l. fordi ante da ikke hvor langt jeg hadde kommet. U.l viste ingennting, muligens for tidlig, men Hcg prøver viste normalt svangersap. Samme uke begynte jeg å spotte og nå blør jeg. Innser at dette er en SA da har menssmerter. Smertene har kommet og gått siste uke men er nå kraftigere. Spørsmålet er om det er noe poeng i å ringe legen igjen, vet jo at de ingenting kan gjøre på dette tidspunktet. Bør jeg holde meg i ro og vente på "at det skal komme noe større ut" eller kan det hende blødningen bare vil være en vanlig mensblødning slik det er nå? Kan jo ikke akkurat sitte på sofaen i ukesvis heller. Hvor lenge kan jeg forvente at dette vil vare? . Noen med erfaring? Litt lei meg nå...sorry hvis plager noen med ubehagelig tema.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt legen uansett jeg! Om dette er ubehagelig for deg og trist, så kanskje du skulle ta deg noen dager fri fra jobben og da burde du ha pratet med lege uansett. Om du har et godt forholdt til legen din, er det kanskje greit å opplyse om det som skjer også. Kanksje du får komme på en UL på sykehuset for å dobbeltsjekke?

Lykke til :)

Skrevet

Hei Elle!

Kjemp trist å miste, føler veldig med deg nå...... Jeg hadde også forrige uke positive tester og forhøyelse av hcg.... Desverre gikk det ikke for vår del heller...... Jeg tok kontakt med fastlegen min, og fikk en veldig god oppfølging, og god støtte derfra, syns derfor du skulle bestille en time hos legen din......

Ønsker deg masse lykke til!!

Skrevet

Trist å lese...:(

Ville kontaktet lege jeg og fortelle hvordan ståa er. Men du, hvis smertene blir skikkelig ille, så må du få sjekket ut at det ikke er svangerskap utenfor livmoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...