Pia76.. Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Imorgen er den STORE dagen. Jeg skal på ul,,se om hjertet slår. Sannheten er nok att jeg grugleder meg. På mitt første innsett ble jeg jo gravid,,,ingen hjerteaktivitet ble funnet,,,fikk medikamenter for å miste/ No på min 7 innsetting, er jeg gravid igjen,,å no HÅPER jeg alt er ok. Er jo mitt siste forsøk i det offentlige dette. Kan dere krysse fingre for meg?
eka72 prøver igjen Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Hei Pia76! Skal krysse allt som krysses kan for deg jeg:-) Denne gangen er det deres tur til å få en liten prins eller prinsesse...... Lykke, lykke til!!!! Klem
Heira☆ Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Så spennede da Pia! Jeg skal krysse alt som krysses kan, for at det er liv i leier`n ) Masse lykke til i morra!!
Alid@ Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Lykke,lykke til i morgen Pia!!! Kjempe spennende dag i morgen og denne gangen skal det gå bra! Er sikker på at dere vil få se et bankende hjerte, men skjønner godt bekymringen din! Krysser fingrene og håper at alt går bra i morgenXXXXXXXXXXX
Pia76.. Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2010 Tuuusen takk alle sammen. Jeg håper jeg har gode nyheter å fortelle dere imorgen:D
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 masse masse lykke til !!! =) håper det er eit lite hjerte som slår
Pia76.. Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 20. oktober 2010 HUFF,,dette så ikke så bra ut idag///. Ny ul om 1 uke
minesmå *2 i magen* Skrevet 20. oktober 2010 #10 Skrevet 20. oktober 2010 Huff, kunne de ikke se noe?? Hvor mange uker er du? Så kjipt å vente enda en uke i uvisshet.
jons_gravid Skrevet 21. oktober 2010 #11 Skrevet 21. oktober 2010 Æsj, håper det er bedre om en uke, da, krysser fingre for deg!
Pia76.. Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #12 Skrevet 21. oktober 2010 Er 8 uker idag. Hjertet slo alt for sakte. Skulle slått dobbelt så fort. Plommesekken vokser istedet for foster----noe som gjør att fosteret er alt for lite Legen var bekymret,,,,,5 %sjanse for att dette går bra Oppfyller ikke kriteriene for adopsjon/fosterbarn-----så jeg MÅ greie dette selv.
Alid@ Skrevet 21. oktober 2010 #13 Skrevet 21. oktober 2010 Nei dette var en trist lesning:( Jeg kom innom her i dag bare for å lese om gode nyheter fra deg og dette var det siste jeg ville høre:( Blir så lei meg på dine vegne og forstår godt hvordan du har det nå, det er ikke godt å leve i uvissheten der man i tilegg får dårlige odds:( Skjønner at dere ikke har det så bra nå Håper så inderlig at legene tar feil og alt er bra på neste ul! Mange varme tanker og stor klem til deg!
Pia76.. Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #14 Skrevet 23. oktober 2010 Tusen takk for klæmmen å de goe tankene Alid@. Kjenner att jeg trengte det no. Håper alt er bra med deg. Stor klæm tilbake
Alid@ Skrevet 27. oktober 2010 #15 Skrevet 27. oktober 2010 Hei Pia76! Lurer på hvordan det går med deg nå, har du hatt ny ul? Håper sånn at det skal være gode nyheter, men av det du har skrevet så er det litt dårlige sjangser for det:( Er bare så trist om det ikke går bra:( Her går det stort sett bra. Har akkurat bestemt meg for å kjøre i gang med fryseforsøk i slutten av november. Var litt usikker ei stund for det har vært og er fremdeles et kjør på jobben så er helt utslitt pga det:/ Jobber 85%, noe jeg har valgt pga selv pga enometriosen min, men det blir ofte til at man jobber mere enn 100%. Går dobble dager osv. Blir litt dårlig med sykdommen min pga det og da blir man litt i tvil om en bør ta et forsøk nå, tenker at det kanskje er bortkastet... Bestemte meg i går at det blir forsøk nå så får jeg roe meg ned i jobben, evt sykemelde meg litt om det blir for hektisk og magen ikke takler det. Skal være så flink nå og si nei til alt ekstra;) Godt og få tatt en avgjørelse i allefall, så skal jeg gjøre det beste med og tilrettelegg mest mulig for at jeg og fryseembryoe skal ha det bra;) Tenker på deg og håper på positive tilbake meldinger! Stor klem!
Pia76.. Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #16 Skrevet 29. oktober 2010 Hei. Jeg skulle tatt ny Ul på onsdag. Men ringte å avbestilte. Begynte å blø på mårrån,,å har nå mistet----igjen((((( HUFF Ønsker deg masse lykke te i november ja. Godt å høre att du nå skal bli flinkere til å si nei. Du må ikke jobbe for mye,,å unngå stress. Ta livet meir me ro. klæm tilbakers
Mirakel <3 Skrevet 29. oktober 2010 #18 Skrevet 29. oktober 2010 Så trist å høre at du har mistet igjen Jeg trodde virkelig det skulle gå bra for deg nå .. Trøsteklem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 30. oktober 2010 #19 Skrevet 30. oktober 2010 nei nei nei:*( uff Pia da...dette var grådig trist å lese....ikke gi opp! det SKAL gå til slutt...får vondt av deg:( ikke for pingler dette gamet her det er no helt sikkert! masse gode klemmer fra meg.
Pia76.. Skrevet 1. november 2010 Forfatter #20 Skrevet 1. november 2010 Takk for klemmene jenter. Vi er jo ferdig i det offentlige no. Så aner ikke hva vi skal gjøre fremmover. Vanskeli dette her...
Alid@ Skrevet 1. november 2010 #21 Skrevet 1. november 2010 Kjempe trist at det skulle gå galt denne gangen også Ja dette er vanskelig og man trenger tid på å sørge og for å finne ut av veien videre:( Håper dere ønker å prøve noen runder privat for du kan jo bli gravid så det er vel bare spørsmål om når det skal sitte hele veien!! Men det er klart at det er mange ting som skal taes med i betrakning. Mange store trøste klemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå