tassan Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 har hjerteformet livmor.dvs en skillevegg i livmoren. (bikorn). har ikke prøvd å få barn før, (har derimot hatt to aborter for ti og 15 år siden, da ble jeg gravid svært lett) nå prøver vi, har prøvd i to mnd. vet det er større sjangse for å miste og er så fryktelig redd. er det noen som har noen erfaringer? trodde jeg var gravid nå, men fikk blødning (mørk og noe koagulert) en uke før forventet mens. kan dette være at jeg var gravid, men "mistet"? er 32 og vi ønsker dette så inderlig....
Peispå! Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Nå er jeg på tynn is altså, så ta alt jeg skriver med en stor klype salt....! Har 2 MA bak meg, og i et forsøk på å finne ut om noe var galt med meg, dro jeg til spesialist. Livmor ble undersøkt grundig, nettopp fo å se om den var hjerteformet, hadde skillevegg eller gammelt arrvev etter inngrep der. Min var visst helt normal og fin. Men, har forstått det slik at egget kan feste seg i denne skilleveggen eller i arrvev, og derfor ikke få den næringsutviklingen den skal ha etter at morkaken overtar ernæringen. Ca rundt uke 6(?)og derfor kan man lettere miste. Har ikke noen kunnskap som kan tillate meg å si noe sikkert, men tror det kan være smart å ta en tidlig ul dersom du er gravid, for å se at det er festet på en riktig plass. Håper flere vil svare deg, som har emr kunnskap enn meg... lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå