hilde og gutta Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Endelig hører jeg til her. Har gledet meg så til denne dagen,og håper det går fort til 12 januar. Er alltid vært koselig å lese her,om fødsler og sånn. Har en luring som har tatt en siesta dag,men har hørt han med angel sound. Er det vanlig at de er litt roligere noen dager og så veldig aktive andre dager? Er jo en førstegang,og jeg vet ingen ting. Blir jo så bekymret. Kan også legge til at jeg har vært inne 2 ganger på sykehus og sjekket meg.Og da var alt i orden,ingen av vikelser. Masse fostervann og livmodern lå der den skulle i de ukene jeg var i da. Skal på kontroll på torsdag,og håper hun kan fortelle meg at alt ser bra ut. Bekymrer meg også for at magen er for liten. Ble mye dette,har så mange tanker i hode for tiden. Ha en fin dag jenter/kvinner:)
Preggers Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Tjo-hei! Jeg også opplevde at gutten min var roligere enkelte dager, for så å bli veldig aktiv igjen. Jeg tror det har sammenheng med veksten av livmoren vår, den må strekke seg ut for å holde følge med baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå