Lilleprinsen & knøttet i magen Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 I det siste har urinen til den lille prinsen vår begynt å lukte veldig stramt. Tidligere har det ikke vært noe lukt i hele tatt. Vi gjør ikke noe anderledes nå enn tidligere, samme type bleier, samme mat, eneste som er nytt er at han har fått makrell i tomat på brødskiva.. Men kan det skilles ut i urinen på noen måte? Evt bør jeg ta en legesjekk og urinprøve?
Rafaella Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Kan det være uvi? Vet ikke hvor vanlig det er på gutter?
Lilleprinsen & knøttet i magen Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2010 gutter kan nok godt ha uvi, men da tror jeg det kjennetegnes ved lite vannlating. Og han her tisser like mye som før. Eneste "uvanlige" er som sagt den stramme lukten.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 jeg anbefaler å kjøpe en slik urinpose å ta en prøve for sikkerhets skyld. Stram lukt kan være eneste symptomet. du kan også se litt på fargen i bleia er den litt mer gul enn før? her har symptomene ved uvi vært. 1gang : kun stram lukt 2.gang : feber og ingen urin 3:gang : lukt, lite urin. veeeeldig gult den urinen som kom 4gang : kun lukt, veldig konsentrert urin jenta mi er plaget med uvi har hatt hyppige uvier på sine snart 9mnd.
Bustehue Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Det kan være så enkelt som at han kanskje drikker for lite vann. :-)
Mamma til BA08 og K10 Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Har samme problemet med eldstegutten min. Her er problemet at han i perioder rett og slett drikker altfor lite. Er et slit å få i han nok væske.. Sukk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå