Gå til innhold

Fosterdiagnostikk idag og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og alt er i sjønneste orden :) Ingen tegn til dvergvekst eller noen annen form for sykdom. Den lille hadde det supert der inne. DE tok en masse mål av hele babyen og alt tilsa 13+6 :D Jeg er bare super happy og så letta. Da legen spurte om vi ville vite kjønn måtte vi bare og det ser ut til at vi venter ei prinsesse :) Hadde en drøm her ei natt at jeg hadde fått jente, men magefølelsn har sagt gutt. Han var rimelig sikker på at det var jente da han ikke kunne finne noe tut eller testikler. Nå skal jeg kose meg skikkelig fremovfer og nyte graviditeten til det fulle. Legge alle bekymringer til side og tenke på at i april da skal jeg bli mamma!!!! Idag skal jeg ut å¨ feire med en skikkelig lunsj med ei veninne og ha en skikkelig glad dag :)

Masse klemmer fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk, Carina!!! SÅ herlig for dere å vite!!! Nyt en deilig dag og en fantastisk følelse! Også ei jente da! SÅ koselig :)

KLem,

Skrevet

Fy søren så fantastisk! Lykke til videre med svangerskapet, og det uten å vere bekymret ;) Koslig!!

Skrevet

Så utrolig flott å høre:) Gratulere masse masse med den lille pia i magen din!! Kordan e formen din ellers? Kos dæ på kafe ;)

Skrevet

Så deilig det må være for deg å få så gode nyheter etter alt du har gjennomgått!

Gleder meg på dine vegne, og håper alt fortsetter helt supert for deg og lille gull:-)

Skrevet

Så utrolig fantastisk. Har fått med meg at du har vært bekymret og det skjønner jeg veldig godt!

Lykke til videre! Ser ut som vi skal følge hverandre. Jeg er 14 uker i dag (14+1 i følge site UL).

Skrevet

Hei, Carina!

Jeg barer lurer på om dette var privat og i tilfelle hvor?Jeg kunne også tenke meg og få utført dette, men er litt usikker på hvem jeg skal kontakte..

Gratulerer med prinsessa :)

Skrevet

Gratulerer med gode nyheter!!

Klem!!

Skrevet

Takk skal dere ha alle sammen :)

Frk.arwen, jeg ble tilbudt fosterdagnostikk allerede første gangen jeg mista. Visste jeg kom til å bli skikkelig oppfulgt av både sykehuset og medisinsk genetisk avdeling denne gangen. Jeg har idag vært på føde pol her i tromsø. Vet ikke om det er alle som får det om de ikke har en spes grunn. Jeg har fra tidligere en død fødsel bak meg da jeg mista en gutt som led av dødelig dvergvekst for å si det enkelt i uke 20. Derfor vært til diagnostikk idag.

Skrevet

åå GRATULERER!! kos denyt og slapp av det fortjener du nå med den friske fine jenta i magen din <3

Skrevet

Hei igjen kjære Carina :)

Jeg svarte deg på "tråden vår" jeg, men gratulerer deg gjerne igjen!!! Er så glad på dine vegne at UL gikk bra!! Kos deg og nyt resten av svangerskapet ;)))

Stoooor klem fra

Skrevet

Heia:)

Gratulerer så mye med ei lita jente:) Så utrolig godt at alt var fint. Masse lykke til videre, og kos deg:)

Klem fra meg:)

Skrevet

Takk skal dere ha :)

Hadde min første dag på jobb idag og måtte jo bare frem med ul bildene for å skryte :)

Skrevet

Er så glad på dine vegne: Gratulerer så mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...