Gå til innhold

Det er håp jenter! Jeg er GRAVID igjen :)

LilleMy08

Anbefalte innlegg

VIl bare dele min historie med dere.

Hadde en MA for 7 uker siden, da jeg var i uke 9 (Barnet var bare i uke 6). Det var helt forferdelig og jeg ble veldig deprimert. Og mensen kom jo "aldri" tilbake...

Har ikke tall på hvor mange eggløsningstester og graviditetstester jeg har tisset på de siste ukene. Men for snart 2 uker siden viste eggløsningstesten et smiletegn. Da var det bare å sette igang ;)

Og I DAG kom det jaggu 2 streker opp på graviditetstesten, og jeg er GRAVID igjen!!!!!! =D Er så glad!!!

Og i tillegg signerte jeg kontrakt for ny jobb i går :)

Fikk aldri mensen igjen før jeg ble gravid.

Har en datter fra før :)

Vil bare ønske alle dere medsøstre der ute lykke til!! Det går bra til slutt :)

Fortsetter under...

Gratulerer, og takk for oppmuntringen!

Jeg hadde en utskraping for 15 dager siden og EL tester har så langt vært negative. Tanken på at jeg muligens har hatt eggløsning har slått meg, men tror allikevel jeg skal fortsette å teste, må jo benytte meg av alle sjansene jeg får ;) Lykke til videre til deg.

Jeg er lei for at du har måttet gjennomgå dette helvete. Føler med deg.

Jeg fikk ikke EL før det hadde gått nesten 6 uker etter utskrapningen, så tror det er bare å smøre seg med tolmodighet. Selv svidde jeg av en hel haug EL-tester (billigtester fra lillespire.no ;) og når de tydet på positivt svar var det innkjøp av digitale. Følte jeg ventet en evighet, og var også selv "sikker" på at jeg hadde hatt EL flere ganger ;) Men det tok litt tid ja...

Bare kjør på med testingen og sett igang når "lyset er grønt" ;)

Masse lykke til for deg!!

Trist at du måtte oppleve MA, har selv nettopp vært igjennom det samme.

Så godt å høre at du ble gravid igjen:) Jeg kjenner det hjelper på innstillingen å lese dette!

Nå er det bare å veeeeeente til mensen kommer... 4-6 uker virker LENGE!! Anbefaler dere å bruke EL-tester? har aldri prøvd det...

Jeg er lei meg på dine veiene også Tonebabe.

Godt å høre at mitt innlegg kunne gjøre noe godt.

Selv ble jeg jo gravid igjen FØR første mens, så for min del var EL-tester helt genialt :) Fant ut at jeg hadde EL ca 6 uker etter utskrapningen. Helt umulig å vite når denne kommer ellers. Personlig er jeg veldig glad for at jeg brukte EL-tester. Kjøpte sånne billig strimler på lillespire.no og når jeg trodde den var positiv sjekket jeg med Clear Blue digital test og fikk positivt. Det gikk bra ;)

LYKKE TIL!!

heisann lillemy......

GRATTIS*GRATTIS*GRATTIS*GRATTIS*GRATTIS*GRATTIS*GRATTIS

Detter er morro å høre:-)

Hører bare om alle som må vente 3 sykluser....osv

jeg er bare så klar til å komme i gang igjen...... Nå er det bare å vente på å få negativ graviditetstest.... så starter jeg med eggløsningstester med det samme helt klart.....

jeg tror også at det med el tester er en fin ting... selv om det ikke er sikkert at det sitter alikevel.... men da keter man i alefall ikke i blinde :-)

Kjempe kjekt å høre at noen er komt igang igjen..... jeg må vel smøre meg litt med tolmodighet tenker jeg.....siden det er under ei uke siden min MA...

Ha en fin kveld jenter.....

Annonse

GRATULERER MASSE, DET ER GODT Å HØRE:)))))))))))))

Jeg ble ikke gravid u første omgang etter en sa i midten av september. Fikk mensen 23.10. Men men, godt er det for noe, da vet jeg at jeg er i gang med "det vanlige" igjen. Jeg visste ikke når jeg hadde eggløsning etter endt sa, hadde ingenting å gå ut i fra. Brukte ikke el-tester heller, skulle kanskje ha gjort det...

Har aldri brukt det før...ser at de digitale på apoteket koster en del...er det slik at man kaster den etter 1 bruk...eller hva?? Kanskje dumme spørsmål. men her er vel alle spørsmål tillatt...:)))Jeg tenker ikke på penger, men konstanterer at hvis jeg skal gi nesten 300 kr hver gang jeg skal sjekke dette (mulig 3-4 ganger i mnd før den viser når el er i gang), kanskje jeg baserer dette på "hoderegning" slik jeg gjorde det sist jeg ble gravid, der det skjedde på første forsøk.

Håper noen kan opplyse min uvitenhet på det digitale el-markedet og sorry hvis dette var dumt:)))

LYKKE TIL MASSE TIL DEG OG ØNSKER DEG ALT DET BESTE:)))

Hei UNA79

Takk for gratulasjoner! :)

Du kan kjøpe sånne billige EL-tester på lillespire.no. Brukte disse først.

De du får på apoteket som er digitale har 7 tester i en pakke som koster 300+ kr. DA skal du liksom ha nok tester til en prøveperiode. Og ja man kaster de etter bruk. Blir ganske dyrt i lengden. Derfor brukte jeg først de billigstrimlene (som er litt vanskelige å tyde), og når den var positiv i mine øyne brukte jeg de digitale som ikke etterlater noen tvil. Synes dette var en god løsning,

Masse lykke til!!!!! :)

hei una79

Jeg vil vel mene at ingen spørsmål er teite her.... og svarene er jo også bare av oss som opplever og mener ting.... så til tider er det vel ikke alt som er like korrekt men erfaring på ting hjelper godt på vei.....

det med el tester er jo bra når man da får en viss peiling på at om det er egg så slippes dem i løpet av noen dager..... men de digitale er jo dyre ... og det kan brukes i 7 dager... men resultatet er ikke til å missforstå!!!!

ellers kan du kjøpe strimmel på billigtester.no de koster ikke mye og de er ok de også....

Hei:)

Takk for svaret jenter, det var avklarende. Jeg trodde at el test på apoteket til 300 + hadde bare 1 test så er det 300 nye kr dagen etter. Men når det er noen flere tester er vel i slike saker 300 kr ikke noe. :))) eller er velinvesterte penger. Satser på det nå om noen dager:))))

Og takk for "ingen spørsmål er dumme", man er gjerne både uerfaren, forvirret, o.l. og da er der godt med slike greie damer som kan støtte og gi svar på den ene og det andre...

Takk alle:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...