Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke noe spesielt med nummer en. Men dette svangerskapet er visst anderledes på alle måter. Hatt mareritt to netter nå, er 9+1 i dag.

Natt til i går drømte jeg at jeg så gutten jeg har nå på ul, eller noe. Alt er jo så logisk i drømme.. ;o) Han var så skjønn som bare han kan være, med glimt i øyet og masse godt humør. Mamma og pappa så ham også, og ble helt betatt. Vi gledet oss alle over å skulle ha den lille gutten. Men så kom gyn og sa at noen prøver viste at jeg kom til å miste. Han tok frem en treplate med enn graf som viste at jeg kom til å begynne å blø neste dag, mer dagen etter og etter det igjen, og så ville alt være over.

Våknet opp med verdens verste følelse! *Grøss*. Drømmen virker teit i ettertid, men hjelp så virkelig det er der og da, og følelsene sitter så igjen!

Husker ikke hva jeg drømte i natt, men var noe ekkelt.

Håper ikke det blir mye slik! Godt en kan våkne :o) Men går utover god søvn.

Noen andre som drømmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde mareritt i de to forrige svangerskapene... og det ser jammen ut til at jeg har begynt med det igjen denne tredje gangen også...

Jeg er 6+1 idag og har hatt mitt første mareritt i natt. Husker ikke alle marerittene, men noen sitter igjen så klart...

Skrevet

Forrige gang hadde jeg ikke mareritt,men veldig rare drømmer..Denne gangen har jeg mareritt nesten hver natt... Går igjen i det samme omtrent, at jeg blir voldtatt, kidnappa osv,veldig ekkelt, helt skjelven når jeg våkner..

Skrevet

Jeg drømmer såå mye .. og husker det meste dagen derpå!

Alltid er det mareritt, aldri noen koselige drømmer og de virker så virkelig. Lite morro. Men godt å vite at d bare er drømmer ;)

Igår natt drømte jeg at jeg begynte å blø.. å at noe som lignet en baby kom ut, men neida.. etterhvert så vi at det var en sommerfugl, haha :P

Så dro vi til legen og alt var bra:)

Ellers drømmer jeg mye om tanteunga mine.

At jeg passer dem og at det skjer dem noe, som er min feil.

Ikke noe hyggelig med slike drømmer.. men håpe på at dette ikke vil vare i de resterende 6 mnd ..

Skrevet

Jeg drømmer også veldig "levende" drømmer. Drømmer veldig mye selv når jeg ikke er gravid, men under graviditeten tar det helt av. Det tar en stund før jeg klarer å koble om til den virkelige verden når jeg våkner.

Drømmer mye uhyggelig, men også mye at jeg flyr, om drager, om rare hus - men de har alle mange elementer av helt hverdagslige ting. Og jeg blir ofte sint, f.eks i natt da jeg drømte at mannen min mistet en nydelig tekopp i gulvet. En helt fiktiv kopp som var det mest dyrebare jeg hadde i den drømmen. Har også sjalusi-drømmer. Er ikke sjalu på noen måte til vanlig, men i drømmene har det dukket opp en kvinne ved navn Susanne gjentatte ganger. Hun ringer mannen min hele tiden, og er vist en gammel flamme som han tydeligvis vil se igjen. Helt crazy. Ingen av oss kjenner noen som heter Susanne og han er ikke akkurat noen snikete Don Juan ..hehehe. Urkomisk og bittelitt pinlig. Dessuten kan jeg våkne og gå på do , for så å legge meg igjen og fortsette på den samme drømmen. Twilightzone hver natt, nesten som å ha klippekort på en underlig kino fram til mai 201 !! Uæææ, creepy!!

Skrevet

eg drømmer også veldig "levende" drømmer. Drømmer veldig mye selv når jeg ikke er gravid, men under graviditeten tar det helt av. Det tar en stund før jeg klarer å koble om til den virkelige verden når jeg våkner.

Drømmer mye uhyggelig, men også mye at jeg flyr, om drager, om rare hus - men de har alle mange elementer av helt hverdagslige ting. Og jeg blir ofte sint, f.eks i natt da jeg drømte at mannen min mistet en nydelig tekopp i gulvet. En helt fiktiv kopp som var det mest dyrebare jeg hadde i den drømmen. Har også sjalusi-drømmer. Er ikke sjalu på noen måte til vanlig, men i drømmene har det dukket opp en kvinne ved navn Susanne gjentatte ganger. Hun ringer mannen min hele tiden, og er vist en gammel flamme som han tydeligvis vil se igjen. Helt crazy. Ingen av oss kjenner noen som heter Susanne og han er ikke akkurat noen snikete Don Juan ..hehehe. Urkomisk og bittelitt pinlig. Dessuten kan jeg våkne og gå på do , for så å legge meg igjen og fortsette på den samme drømmen. Twilightzone hver natt, nesten som å ha klippekort på en underlig kino fram til mai 2011 !! Uæææ, creepy!!

Skrevet

Har ikke tenkt på at det er fordi jeg er gravid, men joda, jeg har hatt mareritt nå, for første gang på jeg vet ikke hvor mange år.

Drømmene (bare to så langt som jeg husker hvertfall) har vært om døde personer som er levende igjen, litt sånn zoombieaktige greier... Skrekkelig ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...