Gå til innhold

Regner med at da var det over...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å blø igår kveld, friskt blod. Skal på ultralyd nå kl 11, men er sikker på at det er MA, slik jeg hadde for 5 år siden også. Har heldigvis 3 flotte unger fra før, men sitter med mange rare følelser for det... Har vært altfor frisk og rask i dette svangerskapet til at det kunne gå bra, jeg må helst være skikkelig dårlig for at det skal være i orden :-(

Gruer meg til ultralyd, og klarer ikke å ta det med ro, som de har sagt jeg skal. Er bare rett og slett litt deppa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars deg! Lykke til i dag! Håper du blir positivt overrasket! Det er så skummelt med blødninger!

Selv hadde jeg MA i juli etter mye småblødninger og en større. Dette svangerskapet begynte det på samme måte, men i motsetning til sist så viser ul liv! Har hatt en skikkelig stor blødning også med masse rødt blod hele dagen, og til og med nesten sort med klump. Det gikk bra.

Så derfor krysser jeg fingrene for deg, og for at blødningene ikke betyr noe. Skjønner så godt frykten din og hvor utrolig lei seg en blir. Håper virkelig du slipper å gå gjennom enda en MA!

Klem fra meg.

Skrevet

Hei du!

Det kan ha gått helt fint selv om du har blødd! Jeg hadde kraftige blødninger i går, men fikk komme på UL å se en frisk og fin krabat :)

Krysser fingrene for deg, og håper det går bra :)

Lykke til!

Skrevet

Nå er du vel ferdig, men håper du har fått et positivt resultat og at alt er bra!!

Krysser fingrer jeg også!

Skrevet

Takk for god støtte. Det gikk nok som jeg fryktet, en MA som endte i utskrapning. Er litt tom nå, vi får se an veien videre...

Lykke til alle sammen, kos dere med de voksende mager!

Skrevet

Ååå, det var veldig trist! Skjønner godt at du føler deg tom. Det er en fæl beskjed å få. Håper virkelig at du slipper å oppleve dette igjen. Ønsker deg lykke til videre! Stor klem fra meg.

Skrevet

Uff, det var fælt å høre!

Håpet å få positive nyheter fra deg..

Ta vare på deg selv.

klem,klem

Skrevet

Det var trist lesing...

Sender deg en goood klem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...