Gå til innhold

Ikke denne gangen heller:-(

Anbefalte innlegg

Etter mye styr, så ville ikke lille spiren sitte nå heller.

Veldig frustrerende, når man får positive tester, både cb og blodprøver. Men når jeg ringte legekontoret i går, visste jeg egentlig at det ikke hadde blitt noe stigning. Den hadde dessverre falt til 6 .

Nå er det vel bare å brette opp ermene og manne seg opp til nytt forsøk da:-( Er jammen ikke lett kjenner jeg. Kan starte opp igjen i desember, og jeg tror jammen vi skal hoppe rett i det.

Mannen min og jeg har hatt mange, lange gode samtaler de siste dagene, og vi har kommet fram til at dette nå blir vårt siste forsøk, føler at vi må starte å leve litt igjen. Så får vi se på andre alternativer om en liten stund hvis ikke det er meningen at vi skal få egne barn.

Ringte klinikken og fikk time til en samtale til uka, skal bli godt å få prata litt med legen også. Vil bare ønske alle dere flotte jentene her inne lykke til videre, kanskje jeg kommer sterkere tilbake i des/jan.

Klem fra eka72

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142454318-ikke-denne-gangen-heller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tusen takk for lykk ønskningne Pia76....... I dag føler jeg bare en stooor sorg:-( Vanskelig å holde hode over vannet nå kjenner jeg..... Hmmmm men jeg vet jo at om noen dager når vi har fått bearbeidet dette litt, så blir tingene gradvis bedre og bedre.

Det gjør kjempe godt å kunne tømme seg litt her inne da..... Jentene her inne er gull verdt:-)

Hilsen eka72

Utrolig trist å lese, eka. Håper virkelig at dere slipper mer motgang nå, og at gullegget kommer på plass i desember. Godt å høre at dere har hatt noen gode samtaler i allefall, og håper dere klarer å slappe av og kose dere mest mulig fram mot neste forsøk, så det ikke bare blir triste dager framover..

Tenker på deg i allefall!

Annonse

Heisann eka72.

Å så trist å lese eka:O( Alt dere har godt gjennom nå. Jeg synest kjempe synd på dere. Det er veldig bra at dere skal få snakke med legen denne uken, alltid godt å få deres syn på saken.

Akupunkturen min anbefalte meg å ta kromtilskudd av merke Solaray- som kan kjøpes på helsekosten. Krom skal være bundet til picolinat, som er viktig.. Ikke spør hva det betyr, men det hjalp meg. Det er verdt et forsøk.... Jeg tar en tab før frokost, men i begynnelsen så tok jeg tab før frokost og før kvelds.

Jeg tenker masse på deg eka og krysser alt jeg har for at neste gang skal det gå bra, og det gjør det!!! Prøv å ta vare på deg selv nå og hverandre.. Månedene går utrolig fort, for snart er vi i desember. Jeg skal i gang igjen i begynnelsen av januar med et nytt forsøk. Har begynt med akupunktur behandling igjen, som jeg skal ta 1 gang hver 2 uke frem til jul.

Masse lykke til eka, jeg føler med deg.

Stor klem fra Hønemor.

Alltid veldig koselig å høre fra dere jenter:-) Tusen takk for gode ord og nye tips og opplysninger.

Har fått meg en nytt motto også: det man ikke dør av, blir man sterkere av....... Så neste forsøk skal det bare gå bra:-)

En liten oppdatering fra meg, har vært på klinikken og prata med legen i dag, og det føltes kjempe godt....... Er klar for å se fremover igjen nå:-)

Legen skulle kontakte fagpersoner, og de skulle gå igjennom forsøkene våre, føler ihvertfall at man blir tatt på alvor, og at de gjør allt for at vi skal få vårt største ønske oppfylt......... Oppstart med spray i desember igjen, så trollet kommer nok fram til jul c",)

Ønsker dere allt godt jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...