Gå til innhold

Jeg er Gravid!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at jeg endelig kan si det !!! Jeg er gravid! Jeg skal bli mamma!! Lillegullet mitt skal bli storesøster!!!

For en fantastisk følelse! Hadde nesten glemt ut hvor gøy dette er !!

4 + 1 i dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!

Her er kan det også sies at endelig satt den...

jeg er 4+1 i dag og har regnet ut at ett lite under kommer til verden rundt den 23 juni uti fra mens termin :-)

Jeg har en gutt på snart 5 år. Så han kommer nok til å bli kjempe glad når vi forteller han at han skal bli storebror. Men det er først etter at alle disse testene har blitt tatt, siden jeg er over 38 og fyller 39 år bare noen dager etter terminen :-)

Formen er bra enn så lenge, for krysse fingre og tær og håpe på at det står bra til med den lille spiren i magen :-)

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Jeg venter også mitt andre barn! lillesnuppa på 14 mnd skal bli storesøster!! Det er så uvirkelig, å så fantastisk!! dette bli spennende å ikke minst veldig arti <3 jeg gleder meg virkelig!

men jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei!!:P når du sier at du er 4 +1 regner du da fra første dag i siste mens ?

jeg er usikker på siste mens.. mn hadde eggløsning rundt 29 sept. Jeg husker nesten ikke hvordan det var når jeg gikk gravid med min datter! rart!! hehe.. men vil d si at jeg idag er 5+6 idag da.. altså 6+0 imorgen ? regner man eggløsning 14 dager etter første dag i siste mens eller siste dag i siste mens ? det er mulig at jeg er en smule forvirret akkurat nå:P

Skrevet

Takker for gratulasjoner!

snuppi mi + spire <3:

Jeg tror du kan regne 14 dager et 1. dag i siste mens. Men det kan jo være veldig individuelt!

Jeg har en syklus på ca. 31-32 dager, regnet da ut at termin er i slutten av juni/beg. av juli, men på terminkalkulatoren fikk jeg opp 1. juli.

Rart med det, ikke så lenge siden jeg gikk gravid heller, men man glemmer jo så fort!!

Har enda ikke gått opp for meg! Syns det er helt fantastisk å gå gravid, da jeg forrige gang vær veldig sprek og i god form!

Skrevet

Hei igjen Lillemy+my :)

Da ses vi her inne også :) Ser du har termin 1.juli. Tror jeg har ca 3.juli :) Morro!! :)

Ønkser deg masse lykke til fremover.

Har selv en liten jente som skal bli storesøster, og hun driver allerede å øver seg på dokka si ;) GØY!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...