Gå til innhold

knepp, og der gikk vannet! 7 dager før termin... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger enda i senga, våken og døser om hva jeg skal si når jeg ringer føden. Plutselig går vannet, det knapp i magen og det sildret. vannet gikk 06.30 i dag. Kjæresten min er en svipp tur på jobben for å avvikle og har fått handlelste med seg til å fikse før han kommer hjem.

Jeg har hatt veldig lite kynnere men i går var jeg hos aku. for 3dje gang, jeg tror det var det som gjorde susen.;)

Etter vannet gikk nå nett, har jeg hatt 3 kynnere/rier, men det virker sporadisk og jeg skal prøve å sove litt i mellom. kjenner ikke noe i mellom, men veldig menssmerte da de rir.

Om jeg ikke får jevne rier, skal jeg inn på haukland i mrg klokken 08.00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke helt med på skriveleif eller setningsoppbyggning, drit i det!!

Skrevet

Når vannet går og det er tidlig på morgenen gir vi blaffen i anafabetisme og dårlig grammatikk :P

Og heldiggrisen du!!! Har 5 dager til termin, og her skjer det INGENTING!!

Masse masse lykke til!!! :)) Gleder meg til å lese en fantastisk fødselshistorie fra deg når du er klar for det! :)

Skrevet

Åh, heldiggrisen! Jeg vil også sildre!

Lykke til :D

Skrevet

Spennende :D

Masse, masse lykke til !!

Skrevet

takk alle, men jeg må si at dette var mer en fotventet, for kroppen har ikke gitt noen tegn til fødsel i det hele. Jeg var sikker å å gå over termin...

altså, det kan skje når som helst. Nevner også at jeg fysisk har vært i toppform, helt til slutt... (litt bekkenvondt bare)

Så nå har jeg hvilt litt, og det renner stadig slimproppenkom også. ingen nye rier så langt...

Skrevet

HELDIG"GRISEN" duuuu :D Skulle ønske det var meg, men med 21 dager igjen må jeg vel vente litt til..

Men jeg lurer på hva denne knepp saken alle snakker om er .. er det en lyd som kommer før vannet går ?

Du/ dere må ha masse masse lykke til, ønsker deg en lett og herlig fødsel :)

Skrevet

Takk, takk.

Når kneppet kom i magen, tenkte jeg er dette et spark fra lillegutt eller har vannet gått!. Det gikk 10 sekunder, så kom vannet. Lyserosa og luktfritt. Det renner godt og kommer i puljevis, har brukt 8 stk store sababind til nå + håndkle!

Knepppet er vanskelig å forklare, men det er jo rett å slett hinnen det går hull på, og man merker det inne i magen. Det er ikke vond i det hele, litt sån OIJ, bare... ;)

Lykke til selv...

Skrevet

Ved vannavgang skal du inn på kontroll samme dag, uavhengig om du har rier.

Ring føden og snakk med dem nå du! :-)

Skrevet

føden i bergen er ringt, og hun ba meg komme i mrg kl 8. altså ca 25 timer etter vannavgang! gutten mkin ligger i hodeleie, men er ikke festet.

andre som mener noe her?

Skrevet

Syntes det var rart at du må vente så lenge når hodet ikke er festet, hmm. Men uansett masse lykke til, håper riene kommer før den tid:-)

Skrevet

Visste ikke at de praktiserte SÅ forskjellig fra sykehus til sykehus!!

Beklager.. da skal jeg ikke "blande" meg..

:-)

Skrevet

kprreksjon ; det blir ca inn på føden 26,5 timer etter vannavgang

Skrevet

Åhhhhhh gratulerer, men såååååååå misuuuunnnneeellliiiiiiigggg!!

Jeg vil også at vannet skal gå! Hvor kan jeg bestille det?!

Lykke til videre. Syns du høres utrolig rolig ut! Jeg ville dratt inn på sykehuset for sjekk for leeeeeeeeeenge siden, utålmodig som jeg er, hehehe. Får håpe riene setter igang hos deg snart:)

(Vel, håper riene kommer til alle oss som er rundt termin nå!)

Skrevet

Jeg hørte også kneppelyd idag, så jeg ble stående helt rolig for å oppfatte det "helt riktig" i hodet mitt. Men neida, ikke vannet som gikk..var nok bekkenet *hehe* Så jeg pustet lettet ut og fortsatte å sjaue litt:)

Skrevet

å så spennende da!:)) troor det var sånn knepp lyd jeg hørt igår men det kunne virke som om det "bare" var lillegutt som knipset eller noe:D litt sånn lyd fra ledd eller no??

ikke noe vann ihvertfall....på haukeland er det vanlig at man kommer inn morgenen etter vannet har gått om man ikke får rier av oss selv innen den tid...slik jeg forsto det da jeg spurte om det samme.....håper du starter av deg selv.....

ikke noe tegn til fødsel i nærmeste framtid her heller så er jo flott å høre at ting kan skje uavhengig av tegn i forkant:)))

masse lykke til!!:)

Skrevet

sist gjekk vanne mitt på en fredag men måtte vente helt til søndag før å komme inn.... det var også i bergen..... men heldigvis kom hun ut etter mindre enn 3 timer senere:)

Skrevet

Har nå vært en tur på haukland for ctg(var beymret for lite liv), alt var fint, er helt flat om 1 cm åpning. Har rier nå, men er kommet hjem. Det er rier med ca 3-5 min i mellom og de varer i 30-40 sekunder.

Skal spise litt, og prøve å sovne i mellom en rie ;)

Det går fint å puste seg gjennom riene, men det er som menssmerte x 2, eller skikkelig mageknip++

PS, jeg renner enda, har brukt snart to pakker saba på vannavgang!! hehe, uvant å være våt i buksa!! ;)

Skrevet

Dette er veldig spennende å lese, ser det er flere her inne som holder på å renne over. Men jeg trodde man skulle dra til sykehuset så snart vannet gikk, jeg. Det kommer ihertfall jeg til å gjøre! OG NÅDE DEN SOM SENDER MEG HJEM!!

DA SKAL DE FAEN MEG FÅ HØRE...!!

Oops, hormoner hehe...

Skrevet

hoho:) dette høres jo kjempe bra ut da!! heldiggrisen,,,,

stilig dato du får da hihi:) mest sannsynlig 20.10.2010:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...