Lobelia3 Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg kan ikke tro det!! At jeg endelig kan rope det ut!! (ihvertfall her inne ) Jeg er gravid!! Skal bli 2 barns mamma neste sommer!!! Sto tidlig opp i dag fordi jeg våknet med skikkelig mensmurringer, så jeg tenkte at nå må jeg ta den siste testen for ikke å tro at tanta kommer... og jammen, der var det 2 tydelig tester! Har allerede tatt noen tester som alle har vært svakt svakt pos. Så tenkte egentlig å vente til helga med siste test, men klarte altså ikke å vente!!! Symptomene begynte med veldig vondt i magen forrige mandag, jeg tenkte at "Nei nå har jeg missa EL!" ¨Så jeg blei en smule skuffa... Dagene etter gikk jeg bare rundt å prompa! Vanvittig oppblåst i magen! Skikkelig press oppover etter at jeg hadde spist! Kaffien var begynt å smake ekkelt, og de siste dagene har jeg fått den sultfølelsen rett etter mat... Så deilig dere !!! Håper det er flere som får oppleve denne gleden denne mnd!!!
Billie Jean Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Gratulerer Lillemy! Du er superheldig:)
Mamsen med to små *fødeklar* Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Gratulerer så masse til deg! Et mirakel i magen! Lykke til på ferden:) Håper virkelig jeg får slå følge til 1. tri snart:-)
Ønskebaby08*12 Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Gratulerer så mye Lykke til videre!!
Guttemamma75 Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 Gratulerer så mye!! Jeg fikk også positiv test i morges så da er vi to!!!!
Peispå! Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 Grattis til deg! Lykkefølelse å se de to strekene der gitt:-)
LilleMy08 Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Gratulerer SÅ masse LIllemy+my!!! Vet hvor utrolig dette føles, for jeg testet positivt i dag tidlig jeg også!! 2 gravide LilleMy'er
Lobelia3 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 20. oktober 2010 Takker og bukker for gratulasjoner! Ser at det er flere som også har lykkes denne mnd! Så gøy! Kult med 2 lillemyer ja... he he, når har du termin "lillemy"? Kan bare ikke tro at jeg nå kan flytte meg over til 1. trim! Helt ufattelig og jeg er så utrolig glad!
LilleMy08 Skrevet 20. oktober 2010 #11 Skrevet 20. oktober 2010 2 Lillemyer ja He he Litt usikker på termin siden jeg ble gravid etter en MA før jeg fikk mensen. Men jeg testet positivt på en eggløsningstest 7. oktober, så har regnet meg frem til at termin må være rundt 3.juli 2011. Er også utrolig glad!! Håper bare inderlig den lille klarer seg denne gangen. Orker ikke å miste en gang til... :'( Når har du termin Lillemy+my?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå