Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Når er de gamle nok til å sitte i en babybjörn? Fra de kan holde hodet selv? Vi skal ut og reise når småen er ca to måneder, og tenkte å bruke babybjörnen når vi er på flyplassen (transfer og venting gir noen timer)...tar ikke med vogn eller bilstol da de har det der vi skal, så jeg må enten holde ham i armene eller ha ham i babybjörnen...er det for tidlig?
Grateful mom Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Vi begynte med babybjørn når snuppa var ca 6 uker, ble mye bæring pga kolikksmerter.. Men det var ikke så lenge av gangen, bare så hun fikk sove litt. Nå er snuppa 12 uker og jeg bruker den nå og da, med henne vendt inn mot meg og hodestøtten på, da er det ingen problem Tror det går fint for dere å bruke babybjørn ja
Nikki 75 Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Vi brukte også babybjörn fra han var veldig liten. Det går helt fint så lenge hodet/nakken får støtte. Kjempegreit å ha med på reise!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Takk for svar! Da skal jeg pakke den ut og pröve den :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 BB kan brukes fra barnet veier 3,5 kg, men anbefales ikke brukt lenger enn ca en halvtimes tid av gangen, siden hoftene deres feilbelastes i den. Det finnes imidlertid plenty av andre typer bæreseler, hvor baby sitter ergonomisk korrekt og som derfor kan brukes så lenge man selv måtte ønske det (Manduca, Beco Butterfly 2 og Ergo f.eks)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 Sukk ja jeg vet...av alle mulige seler var det Babybjörn jeg ikke ville ha, og selvfölgelig fikk i gave etter födselen...av pappa...og da har jeg ikke hjerte til å bytte den inn heller, han var så spent på om vi ville like den og sambo ble helt fra seg av begeistring...så jeg tenkte "jaja, der gikk den planen i vasken"...og bet i meg frustrasjonen...jeg som hadde sett for meg å bäre masse på baby, og få gjort litt husarbeid i samme slengen hehe...men så viser det seg at min lille sönn helst spiser og spiser og spiser, samt spytter ut puppen med hyppige mellomrom, så jeg sitter ganske stuck i sofaen... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå