Jentebaby 2011 Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Jo, jeg er visst kommet til uke 28 og da kan jeg snike meg inn her:) Synes jeg akkurat var i uke 20. Skal på 3D ultralyd til torsdag og gleder meg helt enormt!!!!!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Ja, tiden går jo fort! jeg kom inn hit for 2 uker siden, og jeg synes fortsatt ikke det går sakte. Jeg var på 3D på fredag. Var helt fantastisk. Fikk noen utrolig flotte bilder! Og det blir så mye mer virkelig når man ser babyen på den måten. Gled deg og velkommen inn hit!
Preggers Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Velkommen hit =) Jeg har lagt merke til at vi gravide ser ut til å synes tiden går veldig fort. Det er jo litt rart siden tiden som regel står stille når man gleder seg til noe. I mitt tilfelle er det en skrekkblandet fryd, da...hehe.
Miss Snow Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg syns jeg akkurat kom inn hit, men idag har jeg igjen 40 dager og er offisielt høygravid! Runder snart 35 uker =D Det begynner å gå opp for meg at det ikke er lenge igjen, og det er litt skrekkblanda fryd her også!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg syns det gikk saktere første gang jeg gikk gravid (men ikke så sakte heller), men nå har vi så mye å gjøre før jul,at jeg er redd for å ikke rekke alt. I tillegg til en 1-åring som krever sitt. Det er nok derfor at tiden flyr avgårde denne gang. Men visst gleder jeg meg!!! bare håper jeg finner roen de siste dagene før termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå