<3 mi corazoncito <3 Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Er nå i uke 25, og igår og idag synes jeg at jeg har kjent så utrolig lite liv i magen. Har kjent etpar svake bevegelser idag liksom. Var hos jordmor på fredag og hun hørte på fosterlyd og sa at alt var bra og babyen hadde det fint.. Jeg har vel så og si kjent liv daglig siden uke 19.. Og jeg har en aktiv krabat i magen, kjennt mye spark og bevegelser. Og nå de siste dagene veldig lite... Er det grunn til bekymring, eller er det normalt at babyen går inn i en litt mer rolig periode ??
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Hadde det slik som deg i helgen.....skrevet en tråd om det..... Ble skikkelig urolig og veldig bekymret, men tror nok han hadde skiftet stilling og holder jo på og utvikle sitt eget søvnmønster for tiden:) Men kjenner meg veldig godt igjen i uroen din, i dag har han nok snudd seg igjen og sparket mange ganger:) Klem
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2010 Skal se om jeg finner tråden din, så kan jeg lese Ja uff, blir jo småtullete av dette. Er det ikke det ene så er det jo det andre hehe. Jeg regner jo med at alt er som det skal, men klarer ikke helt å slutte og bekymre meg av den grunn.. Men faktisk, rett etter jeg hadde skrevet innlegget så kom hun med noen kraftige spark, og jeg kjenner hun romsterer litt rundt inni der klemmer tilbake
Carro og Oscar Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Har det sånn jeg og, er i uke 27. Hadde 2-3 dager hvor jeg kjente veldig lite. Men nå er han tilbake til sin vanlige aktivitet hehe. Vi gravide bekymrer oss nok litt for mye iblant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå