Hanna30 Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Har en gutt paa fire maaneder om en uke som i kveld plutselig nekter aa ta flaska! Han hylskriker naar han faar den i munnen. Han er en storspiser til vanlig og spiser mellom 210-240ml fem ganger i dögnet. I dag har han spist mindre ved hvert maaltid og naa i kveld nekter han fullstendig. Sovnet av utmattelse uten mat til slutt. Han har värt i storhumör i vaakenperiodene hele dagen, saa han er ikke syk. De siste dagene har jeg gitt ham smakspröver paa forskjellige moste grönnsaker og gröter. Et par teskjeer om morgenen. Han ler naar han faar maten og elsker det. Men har drukket melka gladelig etterpaa. I kveld ga jeg ham et par teskjeer moste grönnsaker for aa faa i ham noe, og det spiste han. Prövde saa med flaska igjen, men da hylskrek han med en gang. Noen som har värt borti lignende, eller har forslag til hva det kan väre? Han har alltid värt veldig glad i melka og slukt alle sorter mme med stor glede, saa synes det er saa rart at han plutselig ikke vil ha! Og til og med synes det er forferdelig, om han er mett bruker han jo bare aa spytte ut, ikke skrike..
*LillaMeg* Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Har vært gjennom en slik periode jeg og.. Er ikke noe gøy.. Men her hjalp det å gå opp en tuttstr.. Ble litt søl den første uka, men det gikk tydeligvis for tregt med den gamle. Og jeg gav han melk på kopp, og tutekopp bare for å gi han noe.. Tilslutt tok han utrolig nok flaske igjen.. Ofte jeg gav fra flaske, tutekopp og vanlig kopp under samme måltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå