Gå til innhold

Jeg skulle ønske

Reese

Anbefalte innlegg

Skrevet

At når datter nr 2 kommer nå i januar (termin 5), at jeg kunne forandre reglene mth på samvær.

Det er utrolig leit å tenke på at døtrene mine skal til hver sin pappa annen hver jul å ikke få låv å tilbringe den sammen.

Ja,jeg har to fedre til barna mine, har klart å gå på samme feilen 2 ganger!!! Det er frustrende fordi det går utover jentene på slutten.

3år mellom dem.

Måtte bare skrive det ned et sted, synes det er så trist, og skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre får at det skulle være annerledes..

andre som har det slik? eller som vil dele sine tanker/bekymringer?

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Åh, dette tenker jeg også endel på... Skulle gjerne sendt deg en pm, men går ikke å sende deg melding! :-)

Skrevet

Jeg får min første i april, og forstår ikke hvordan julen skal bli annehvert år uten h*n.

Ikke en gøy tanke :(

Skrevet

Jeg håper dere kan snu disse tankene. Barna deres er priviligerte som får være med sin andre halvdel hvor de også hører hjemme. Jo, verre du som mor håndterer dette, jo værre blir det for barnet. Det er viktig å jobbe med det faktum at barnet ikke kan redde dere fra all ensomhet. Barnet må få sin rett om å få være andre opphav. Barn er lojale og vil plukke opp slike ideer og tanker, selv om dere ikke peprer barnet fullt av negative ord. Jobb med holdningene fordi barn plukker dem opp. Ikke overlat til barnet å redde dere fra ensomme juler eller juler uten søsken. De vil akseptere dette dersom de voksne gjør det. Ikke bare en på "liksom" aksept, men man må opparbeide seg en dyp respekt for den andre part (mor eller far).

Selv må mitt barn klare seg uten far. Han truer meg nå på livet fordi jeg ikke klarer å ta abort. Jeg skal nå bearbeide dette slik at barnet ikke må bære minst mulig av denne smerten. Må nok innse at barnet mitt ikke vil være så priviligert at det få lov til å høre til to slekter. Det er så trist at jeg gråter blod!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...