Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Dette er mitt første innlegg her inne, selv om jeg har smuglest i flere måneder nå. men nå er jeg så usikker på hva som skjer me kroppen at, jeg må bare skrive litt jeg og. og høre om det er noen kloke der ute som har noen svar.

Jeg sluttet på p-pille rundt den 10.september. og skulle i følge diverse utregninger ha eggløsning 30.september, jeg hadde ikke noe test så om det faktisk var tilfelle vet jeg ikke.Men jeg kjente godt hvor eggstokkene fantes rundt tida, om det var eggløsning jeg kjente vet jeg ikke, siden jge ikke har hatt d på ti år..;) Men uansett.. Jeg skulle ha hatt besøk av tante rød for snart to uker siden.. men ikke sett noe til det.. og i følge tester så er jeg ikke gravid..

Hvor lang tid tar d før kroppen er på rett kjøl etter pilleslutt?

Håper på noen kloke svar.. Angrer på at vi ikke slutta på pilla tidligere, vil bli gravid NU..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok variere fra person til person, men da jeg sluttet på p-pillene for 10 år siden ble jeg gravid med en gang, div. fikk ikke igjen mensen :))

Skrevet

Jeg sluttet på pilla 15.juli og hadde etterblødning 21.juli... Trodde jeg hadde "vanlig" syklus og testet som en gal etter 4uker.. Ingenting skjedde..Begynte så å teste etter eggløsning og fikk to like streker eller litt svakere strek på billigstrimlene i rundt 5uker.. Forrige mandag ble streken supersvak og var det fram til fredag..Igår og idag har jeg supersterk el-test og masse el-smerter..ENDELIG!!

Det jeg skulle fram til er at jeg har ventet 3mnd på min første eggløsning etter p-pilleslutt så kroppen min har vært veldig tullete..Men har også hørt om mange som kom rett i normal syklus etter å ha sluttet på pilla så jeg krysser fingrene for at det skjer deg..

Hadde jeg visst at kroppen min skulle surre så mye så hadde jeg sluttet på pilla mye tidligere..

Skrevet

ååh..

men d jeg kjente i magen rundt dne tida da d skulle være eggløsning var helt rart. d var ganske ubehagelig, så jeg tviler ikke på at noe foregikk der nede da..

men om jeg hadde vært gravid nå så skulle jo d ha vistes på en test nå? eller..

Skrevet

Det er nok veldig forskjellig.. Noen blir gravid med en gang, andre blir det ikke før det har gått ett år. Begge deler er like normalt..

Skrevet

ja, kroppen har vært veldig rar i d siste.. men d kan da altså være for at jeg ikke tar piller lenger da.. jeg håpte jo at den var rar for at jeg var gravid..men.. kanskje innbilt svangerskap ;) heh..

nei jeg skulle ha slutta tidligere ja!!

Skrevet

Jeg kjenner EL veldig godt, har testet opp mot EL-test for å være sikker :) Kan godt være at det var det du kjente :) Det burde slå ut på test nå om det er gravid....

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...