Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Del Skrevet 18. oktober 2010 dette er andre gangen, vi skal ha to tette Men, denne gangen gruer jeg meg sånn til fødselen... Jeg har friskt i minne hvor smertefullt det var. Hadde en kjempefin fødsel sist, den gikk fort og var litt vel brutal sånn sett da. Men ingen revning eller komplikasjoner. Men sist hadde jeg ingen forventninger, rakk heller ikke å snakke med jordmor om fødselen min, da jeg fødte den dagen jeg hadde time hos henne Så jeg bare tok alt som det kom, spurte ikke etter sm.stillende heller, siden jeg ikke visste hva eller hvordan noe foregikk. Men nå er det ca 13 uker igjen, og jeg bare gruer meg. Til smertene, til avføringen, til morkaken skal ut og smertene... :S Dumt at man vet hva man skal gjennom, lettere første gangen egentlig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142453324-gruer-meg-s%C3%A5nn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Preggers Skrevet 18. oktober 2010 #2 Del Skrevet 18. oktober 2010 Har du vurdert vannfødsel? Det er veldig fristende for meg ihvertfall, har sett en drøss med slike videoer og lest mye positivt om det. Disse mødrene virker mye mer avslappet enn de som ligger på rygg i en seng. I bassenget kan du sitte og får hjelp av tyngdekraften til å presse babyen ut, det er også mindre sjangs for å bli revet opp. Babyene ser ut til å ha det bra også, i og med at de kommer direkte fra ditt fostervann ut i vann som holder samme temperatur som de er vant til. Det varme vannet skal være veldig bra smertelindring også. Jeg krysser fingrene for at jeg får viljen min den dagen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142453324-gruer-meg-s%C3%A5nn/#findComment-142454117 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå