♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Føler at det er så mange som har testet positivt flere dager før IKM. Jeg har IKM på onsdag, men testet negativt i dag tidlig. Er det sånn at de fleste tester nå er så senitive at en burde fått positivt svar om en er gravid, eller det noen ute der som faktisk har testet negativt to dager før også positivt senere? Håper fortsatt......
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Det er riktig at testene er følsomme, men det varierer veldig fra person til person hvor tidlig man produserer hcg. Og hvor mye man produserer har også litt å si. Er alltid en mulighet for at man blir befruktet senere enn man beregner, og dermed starter også produksjonen av hcg senere. Lykke til med testinga videre:)
Mamsen med to små *fødeklar* Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg testet ikke positivt før to dagen over IKM med tulla mi, så det er fortsatt håp;-)
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2010 Tusen takkfor svar!! Jeg har ALLE tegn på at jeg er gravid. Mangler bare den positive testen, og det er jo litt vesentlig!! På de to andre hadde jeg akkurat samme kroppslige reaksjoner og bare visste at jeg var gravid. Men husker jo ikke om jeg testet før IKM..... Huff.... Får bare smøre meg med tålmodighet, IKM i morgen og negativ test i dag også!!
LilleMy08 Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Forrige gang jeg var gravid (endte i MA) testet jeg ikke positivt før en uke etter IKM, men denne gangen testet jeg positivt 2-3 dager før IKM, Tror det er veldig stor forskjell på testene. Testet først med billig strimler og kunne ane skrek allerede 5 dager før. Slo ikke ut på pinne før 2-3 dager før IKM
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg ha testet med CB og QR, de andre testene har jeg ikke tilgang til.... Dårlig utvalg på slikt på apotek, vet du:( Får vente til torsdag og forsøke igjen..... Om nå ikke TR kommer i morgen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå