Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er 11+4, og begynte i dag å blø skikkelig. Ikke spor, men kjente det begynte å renne blod. Dro på legevakta, tok en gu, og ble sendt videre til et annet sykehus for å ta UL. Der fikk vi heldigvis se en frisk og fin krabat :) Men morkaka ligger for nærme livmorhalsen, slik at det fortsatt er en risiko. Skal tilbake på ny UL om 10-14 dager for å sjekke at alt fortsatt er bra. Med mindre jeg får smerter eller økende blødning, og må dra inn før...

Selv om alt var bra nå, klarer jeg ikke å slå meg til ro med det :\ Fått beskjed om å ta det heelt med ro i et par uker, så skal hvert fall gjøre det, ikke stort mer jeg får gjort....

Krysser så fingra for at det her går bra...

Noen andre som har opplevd det samme ?

Fortsetter under...

Huffameg... Vil bare sende deg en god klem, jeg...

Har *bank i bordet* ikke opplevd noe slikt selv. Men veldig bra at de følger deg tett opp! Nå får du bare høre på legene; ta livet helt med ro og plei deg selv. Utskjemming kreves ;)

Dette går nok helt fint;husk hva du så på UL :)

Krysser fingrene for deg.

Takk for hyggelig svar :o) Ble utrolig letta når vi fikk se krabaten, og hun så også hjertet slå klart og tydelig, så babyen er frisk og rask, heldigvis :) Men de kan jo så klart aldri garantere at det går bra, så skjønner jo det.. Bare jeg slutter å blø, så klarer jeg kanskje å roe meg ned litt...Blør fortsatt en del, ikke sånn at det renner hele tiden, kommer i "puljer". Har ingen fryktelige smerter heldigvis, så det er jo et bra tegn :o)

å nei så kjedelig det var da:/

men satser å krysser alt på at det er noe forbigående som ikke er farlig for lille spiren din:)

imorra runder jeg uke 12 å så møtes vi jo snart på 2 trimester:)

masse lykke til:)

klemmer=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...